بلوک‌های سیمانی مانع جدید شهرداری برای ورود مشتریان به بانک

بلوک‌های سیمانی مانع جدید شهرداری برای ورود مشتریان به بانک

www.BanaNews.irمدیر شعبه انقلاب نجات اللهی بانک تجارت از سد کردن راه ورود مشتریان به این شعبه توسط شهرداری به وسیله بلوک‌های سیمانی بزرگ انتقاد کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، شهرداری تهران جلوی در ورودی بانک تجارت شعبه انقلاب - استاد نجات‌اللهی شماره ۱۶۵ به وسیله سه قطعه بلوک سیمانی بزرگ سد کرده که امکان ورود و خروج مشتریان از دست رفته است.

علی فاتحی رئیس این شعبه بانک تجارت در این باره به خبرنگار فارس گفت: این بلوک‌های سیمانی از روز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۹۰ در ساعت یک و ۵۵ دقیقه بامداد با جرثقیل و به وسیله افراد ناشناس در جلوی درب شعبه قرار داده شده و امکان ورود مشتریان به شعبه بانک تجارت که فعالیت دارد، بسته شده است.

وی افزود: قبل از سال جاری نیز یک بلوک سیمانی بزرگ جلوی درب این شعبه قرار داده شده بود که همه این سد کردن راه‌ها بدون هماهنگی با شعبه بانک بوده و ظاهرا شهرداری به واسطه مشکلات حقوقی با مالک این ساختمان اقدام به چنین کارهایی می‌کند.

رئیس شعبه افزود: در سری اول با صحبت‌ کردن با قائم‌مقام شهرداری منطقه ۱۲ تهران موافقت شد، این بلوک سیمانی برداشته شود، اما متاسفانه بعد از سه، چهار ماه دوباره راه ورودی بانک به وسیله سه بلوک سینمانی بزرگ مسدود شده است.

فاتحی در مورد دلیل بستن راه شعبه گفت: این ملک متعلق به بانک نیست، بلکه سرقفلی آن در اختیار بانک قرار دارد و در تغییر مالکیت بین شرکت نیرپارس و گسترش انفورماتیک این مشکلات پیش آمده و شهرداری ادعا می‌کند، از دو سال قبل قانونی در شورای شهر تصویب شده که مکان فعالیت بانکها از اداری به تجاری تغییر پیدا کرده و عوارض آن هم افزایش یافته است.

وی گفت: براین اساس شهرداری منطقه ادعا می‌کند حدود یک و نیم میلیارد تومان بابت تغییرات از بانک تجارت شعبه انقلاب - نجات‌اللهی طلب دارد و بدون اینکه مسئول شعبه بانک حق دفاع از خود داشته باشد این رای صادر شده و هم اکنون به خاطر گرفتن این پول بلوک‌های سیمانی را در جلوی ورودی شعبه قرار داده‌اند که این کار به نظر من منطق ندارد.

فاتحی خاطرنشان کرد: بانک یک مکان عمومی است که به مردم و مشتریان خدمات ارائه می‌کند و اگر اختلاف حقوقی بین دو دستگاه وجود دارد مردم چه گناهی کرده‌اند و این مشکلات از طریق حقوقی و قانونی به راحتی قابل حل است.

فاتحی افزود: اگر قراردادن بلوک سیمانی به وسیله شهرداری با حکم بوده چرا در روز روشن این کار انجام نشده و در نیمه‌های شب که همه مردم در خواب هستند، این اقدام صورت گرفته است.

مدیر شعبه بانک تجارت افزود: اگر شهرداری در ادعای خود راست می‌گوید از طریق دستگاه قضایی اقدام کرده و اگر حکم دارد به وسیله بانک مرکزی از حسابهای بانک تجارت طلب خود را وصول کند و هیچ نیازی به بلوک گذاشتن راه ورودی شعبه ندارد.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، فاتحی با نشان دادن فیلم ضبط شده توسط دوربین مداربسته شعبه نشان داد که عده‌ای با لباس معمولی بدون هیچ گونه لباس فرم در ساعت یک و نیم بامداد روز پنجشنبه بلوک‌های سیمانی را به وسیله جرثقیل در جلوی شعبه گذاشته‌اند، حال سوال این است اگر عده‌ای افراد سارق در پوشش مامور شهرداری بخواهند به بانک و اموال مردم دستبرد بزنند، چه کسی پاسخگو خواهد بود.

فاتحی افزود: با قرار دادن بلوک‌های سیمانی بزرگ در جلوی شعبه سنگ‌های مرمر شعبه شکسته و مردم عابر با دیدن این صحنه طنزهایی مطرح می‌کنند که مگر اینجا منطقه جنگی است که جلوی شعبه سنگربندی شده است.

 

 

    نظرات