صیانت از سرمایه های ملی مناطق حفاظت شده استان تشدید یابد

صیانت از سرمایه های ملی مناطق حفاظت شده استان تشدید یابد


به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، مصطفی آزادبخت با بیان این مطلب افزود: مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع، سرمایه های گرانقدر استان هستند که باید پر قدرت، با برنامه و با روحیه از آنها صیانت شود.
آزادبخت ادامه داد: کار حفاظت محیط زیست استان حساس است و گاهی تضاد منافع کار را سخت تر می کند اما خوشبختانه با رشد فرهنگی مردم در خصوص حفاظت از محیط زیست، شاهد کاهش این تضاد ها هستیم و با کار فرهنگی می توان مشکلات را به حداقل رساند زیرا آنجا که مردم وارد می شوند، امور با تلاش جمعی به نتیجه مطلوب می رسد.
وی اظهار کرد: از حفاظت محیط زیست استان انتظار هوشمندی و جدیت در کار و برخورد با متخلفان می رود زیرا رونق اقتصاد و پایداری اقتصاد ارتباط مستقیم با محیط زیست دارد و بدون محیط زیست سالم چیزی باقی نخواهد ماند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه هم افزایی ، موجب توفیقات روز افزون می شود ادامه داد: مدیریت نیروی انسانی در همدان و کار با مردم همه دانا از پیچیدگی های خاص خود برخوردار است و با هماهنگی و انعطاف و هم افزایی با مسئولان می توان به نحو مطلوب این مدیریت را به نتیجه رساند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز در این دیدار بیان کرد: با توجه به اینکه اولویت کشور و رهبری اشتغال و تولید است، سعی کرده ایم با همین نگاه مباحث محیط زیست را پیش ببریم تا فعالیت ها منافاتی با رویکردهای کشور نداشته باشد.
محسن جعفری نژاد بسطامی وجود سازمان های مردم نهاد محیط زیستی با اعضای توانمند، جوان و پر انگیزه را از داشته های محیط زیست استان دانست و گفت: حمایت و هدایت این تشکل ها در حفاظت محیط زیست استان موثر است.
وی تصریح کرد: نگاه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به استان همدان نگاه بزرگی است و دکتر کلانتری انتظار دارد همدان خود را به عنوان استان بسیار بزرگ و فعال کشور تثبیت کرده و بحث گردشگری پاک را نهادینه کند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات