رونمایی از برچسب سرویس مدارس در شهر کرمان

رونمایی از برچسب سرویس مدارس در شهر کرمان

از برچسب «تردد ویژه خودروهای تایید شده سرویس دانش‌آموزی مدارس» در شهرکرمان رونمایی شد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید barchasb taradod.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: خوشبختانه با همکاری شرکت‌های پیمانکار سرویس دانش‌آموزی در خصوص ثبت اطلاعات و تکمیل مدارک رانندگان متقاضی سرویس مدارس، سری اول برچسب «تردد ویژه خودروهای تایید شده سرویس دانش‌آموزی» با حضور نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش بر روی خودروها نصب گردید.

عبدالهادی طاهری افزود: تلاش کرده‌ایم که موضوع صلاحیت سنجی و بررسی مدارک رانندگان متقاضی هر چه سریع‌تر انجام شده و برچسب تردد خودروها، شده و تحویل رانندگان گردد.

وی با اشاره به دغدغه‌ی خاطر اولیای دانش‌آموزان در خصوص سرویس فرزندانشان تصریح کرد: در سال جدید با معرفی سامانه سپند و هماهنگی بین دستگاه‌های مربوط، سرویس مدارس شفافیت بیشتری به خود گرفته و با تعامل سازنده اعضای کارگروه ماده 18 شاهد تسریع در روند ساماندهی سرویس‌های دانش‌آموزی خواهیم بود که امیدواریم رضایت خاطر اولیای دانش‌آموزان نیز حاصل شود.

طاهری در پایان این خبر از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگان سرویس مدارس، مراتب را به سامانه 10001798 و یا تلفن 33342214 واحد رسیدگی به شکایات این سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات