مشترکین برق غرب مازندران با ارسال پیامک از قبض کاغذی خداحافظی کردند


مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح ملی " قبض سبز" در سراسر کشور در راستای حذف قبوض کاغذی برق، این شرکت نیز همگام با سایر شرکت ها اقدامات لازم در این زمینه را آغاز و تاکنون بیش از 96 درصد از شماره تلفن همراه مشترکین اعلام و ثبت شده که در این زمینه جزو شرکت های پیشرو هستیم.

وی تاکید کرد: آنچه در این مرحله حائز اهمیت است،آگاهی تمامی مشترکین از میزان صورتحساب های صادره آنها است که در صورت عدم دریافت صورتحساب مذکور از طریق پیامک، عبارت رمز رایانه mo* را با شماره تلفن همراهی که مدنظر مشترک برای ارسال پیامک است به سرشماره 5000121 ارسال و نسبت به ثبت آن اقدام کنند. همچنین مشترکین می توانند رمز رایانه را از داخل قبوض پیشین برق خود و یا با مراجعه به امورهای توزیع برق دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ادامه داد: صورتحساب مشترک به صورت پیامک در دو مرحله ،یک بار در زمان صدور صورتحساب و یک بار پس از اتمام مهلت پرداخت ارسال می شود که در انتهای هر دو پیامک، لینکی جهت رویت و پرداخت قبض گنجانده شده که نیازی به ورود شناسه قبض و یا رمز رایانه نیست.

فرح زاد در تکمیل صحبت های خود گفت: مشترکین عزیز می توانند برای دریافت و پرداخت صورتحساب قبض برق مصرفی خود که از طریق پیامک اعلام شده به روش های مختلف دیگری همچون: مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.bargh-gmaz.ir با داشتن شناسه قبض - ارسال عبارت رمز رایانه * b به سرشماره 5000121 - حضور مشترکین در دفاتر پیشخوان با داشتن شناسه قبض- استفاده از نرم افزار های های مختلف " آپ " و " سکه " و... اقدام کنند.

وی افزود: مشترکینی که از طریق نرم افزارهای یاد شده قبوض برق خود را پرداخت می کنند فقط برای یک بار نسبت به ورود شناسه قبض خود در این نرم افزارها اقدام کنند و در دفعات بعدی نیازی به این کار نمی باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات