مجموعه شهرداری نگاه ویژه ای به مناطق کم برخوردار دارد

مجموعه شهرداری نگاه ویژه ای به مناطق کم برخوردار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سعید معصومی در بازدید میدانی که با حضور مقیمی رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز و مظفری معاون فنی و عمرانی از سطح منطقه انجام گرفت، افزود: تمامی اقدامات انجام گرفته در سطح منطقه در راستای رضایتمندی شهروندان و زیبا سازی شهر در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار منطقه هفت تصریح کرد: خدمات رسانی در راستای خواسته ها و نیازهای شهر و شهروندان از مهمترین وظایف کاری مسئولان است و شهرداری منطقه هفت در جهت اجرایی کردن این وظیفه گام های مهمی برداشته است.
معصومی در بازدید از خانه های محله در سطح منطقه افزود: خانواده های بد سرپرست و یا خانواده هایی که زنان سرپرست خانواده ها را بر عهده دارند با مشکلات بسیار زیادی در تأمین معیشت خانواده مواجه هستند و در خانه های محله تلاش شده است که با آموزش رشته هایی از قبیل خیاطی، گلیم بافی، عکاسی و ... افراد بتوانند پس از یادگیری در بازار آزاد نیز از آن طریق کسب درآمد کنند.
شهردار منطقه هفت تصریح کرد: در خانه های محله کلاس های آموزشی از قبیل، کامپیوتر، نقاشی، خطاطی، انگلیسی و ... جهت آموزش و اوقات فراغت شهروندان نیز برگزار می شود.
معصومی افزود: همه ما زیر سقف این شهر زندگی می کنیم و اگر می خواهیم شهری زیبا برای دیدن و هموار برای عبور و مرور، و سالم برای نفس کشیدن، و ... داشته باشیم باید در عمران و آبادانی آن تشریک مساعی کنیم و این مهم فقط با پرداخت به موقع عوارض و مشارکت و همکاری شهروندان امکان پذیر است .
مقیمی رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری نیز در این بازدید، خدمات رسانی به شهروندان را امری مهم دانست و افزود: یکی از اولویتهای مهم و اصلی شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری کاهش فاصله طبقاتی بین مناطق می باشد و این امر نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های نظارتی ، اجرایی و همچنین حضور و مشارکت فعال شهروندان است.
وی فعالیت های صورت گرفته در سطح منطقه را قابل توجه دانست و ادامه داد: با تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری منطقه هفت اقدامات بسیار خوبی در سطح منطقه در خصوص اقدامات عمرانی، زیبا سازی، آموزش های شهروندی و ایجاد فضای سبز و ... انجام گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات