عناوین و ویژگیهای آثار سازمانهای استانها برای راهیابی به جشنواره ملی و تخصصی صنعت ساختمان

عناوین و ویژگیهای آثار سازمانهای استانها برای راهیابی به جشنواره ملی و تخصصی صنعت ساختمان


عناوین و ویژگیهای آثار سازمانهای استانها برای راهیابی به جشنواره ملی و تخصصی صنعت ساختمان

شورای سیاستگذاری روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مهمترین عناوین آثار برای راهیابی به جشنواره روابط عمومی و انتشارات صنعت ساختمان را اعلام کرد .
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی با هدف ترویج و تولید آثار سمعی وبصری و توسعه فعالیت در فضای مجازی مقرر شد عناوینی چون: موشن گرافی، آثار مستند، کلیپ، انیمیشن و تیزر در جشنواره آینده که در بهار سال ۹۹ برگزار می شود، به رقابت گذاشته شود.
مسئول دبیرخانه جشنواره ملی نشریات تخصصی صنعت ساختمان در شورای مرکزی نیز با حضور در این جلسه نکاتی را درباره توجه واحدهای روابط عمومی به حوزه نشریات اعم از خبرنامه های چاپی و الکترونیکی و تولید بروشور ، کتاب، پوستر و اینفوگرافی بیان داشت.
تقویت محتوای خبر و جامع بودن مطالب، پرهیز از تبلیغ و بزرگنمایی فردی و گروهی، قابلیت بهره گیری محتوا توسط همه اعضای سازمان ، اعلام نظر فنی در مورد پروژه‌های استانی، بکر بودن مطالب ، رعایت نکات مربوط به ویراستاری و صفحه آرایی ودرج مطالب چالشی با موضوعات فنی و تخصصی از مهمترین محورهای مورد نظر جشنواره است.
از محورهای مهم تصمیمات شورای سیاستگذاری روابط عمومی ارزیابی محتوا و ساختار وب سایت های سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها به عنوان مرجع اصلی اطلاع رسانی در حوزه مجازی است این اقدام با تشکیل یک کارگروه طی یک ماه آینده به انجام می رسد و نتایج بررسی ها در شورای سیاستگذاری روابط عمومی سازمان جمع بندی و به هیئت رئیسه شورای مرکزی ارائه خواهد شد.
شورای سیاستگذاری روابط عمومی سازمان همچنین برای افزایش مشارکت تمامی سازمان های استان ها در پایگاه خبری سازمان، تدوین یک مجموعه راهنما را در دستور کار قرار داده است که نتایج آن پس از جمع بندی به صورت یک شیوه نامه در اختیار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها قرار خواهد گرفت.
انتظار می رود با استناد به محتوای شیوه نامه، واحدهای روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها علاوه بر مشارکت فعال تر در سایت شورای مرکزی ، برای افزایش کیفیت محتوای خبر های خود، برنامه ریزی کنند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات