2 مدرسه هوشمند در روستاهای میناب افتتاح شد/سد سرنی تا پایان سال...

با مشارکت وزارت نیرو ، دو مدرسه هوشمند در روستاهای شهرستان میناب احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان، مدیر عامل آب منطقه ای و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی و با همکاری اداره کل نوسازی و سازمان آموزش و پرورش هرمزگان ، یک باب مدرسه ۶کلاسه در روستای کریان و یک مدرسه سه کلاسه در روستای سرنی(جعفرآباد ) به بهره برداری رسید.

هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در حاشیه بهره برداری از این فضاهای آموزشی اظهار داشت : برای ساخت این مدرسه ها،  یک میلیارد و 250 میلیون تومان با همکاری و مشارکت وزارت نیرو و شرکت های مجری ساخت سد سرنی میناب، هزینه شده است.

هوشنگ ملایی افزود : این شرکت ها در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود با تامین منابع و صرف هزینه اقدام به ساخت مدرسه و ارائه خدمات رفاهی و آموزشی در مناطق دور افتاده و کمتر توسعه یافته  نموده است .

فریدون همتی استاندار هرمزگان همچنین از پروژه بزرگ سد سرنی در شهرستان میناب بازدید و روند احداث این طرح را مورد بررسی قرار داد.

ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای نیز در جریان این بازدید ظرفیت ذخیره سازی آب در این سد را  ۷۰ میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: ۱۲ میلیون مترمکعب آن جهت تامین آب شرب و چهار میلیون مترمکعب نیز برای تغذیه دشت ها در این منطقه و همچنین کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اعلام اینکه با توجه به پیشرفت خوبی که روند احداث سد سرنی داشته، این سد تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود ، خاطرنشان کرد: تصفیه خانه این سد نیز به خوبی در حال احداث است و در سه ماهه نخست سال آینده تکمیل خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات