انتشار آگهی «شناسایی سرمایه گذار طرح توسعه گردشگری در...

اولین فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار طرح توسعه گردشگری آبی محدوده مخزن سد سردشت در جراید کثیرالانتشار کشوری و محلی منتشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، متن فراخوان به شرح ذیل است:
«شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به عنوان عامل اجرایی تفاهم‌نامه وزارت نیرو با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مبنی بر «توسعه گردشگری در حاشیه مخازن سدهای بزرگ کشور»، در نظر دارد نسبت به شناسایی سرمایه‌گذار بخش خصوصی جهت توسعه صنعت گردشگری در قالب بسته طرح‌های مطالعه شده در محدوده سد و نیروگاه برقابی سردشت اقدام نماید. سد و نیروگاه سردشت، در دامنه زاگرس شمالی و در فاصله 13 کیلومتری شهر سردشت، در مرز استان‌های آذربایجان غربی و کردستان واقع شده است.
بسته طرح‌های مطالعه شده، شامل فرصت های متعدد ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در یک جغرافیای محدود، در برگیرنده دهکده توریستی، پارک آبی، ورزش ها و تفریحات آبی، زیپ لاین و تله‌سیژ، طبیعت گردی، بوم‌گردی، کشتی تفریحی، مجموعه اقامتی و پذیرایی و غیره می‌باشد.
علاقمندان می توانند تا حداکثر دو هفته از تاریخ انتشار این آگهی ضمن ارائه معرفی نامه کتبی برای اشخاص حقوقی و کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی با مراجعه حضوری به شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران طبقه 10 طرح سردشت و یا کارگاه سد و نیروگاه سردشت واقع در استان آذربایجان غربی، شهرستان سردشت، حد فاصل روستای کولسه علیا و کولسه سفلی، اطلاعات مربوط به طرح های مطالعه شده را دریافت و جهت حضور در جلسه معرفی این طرح ها و پرسش و پاسخ مربوطه که متعاقباً تشکیل خواهد شد، ثبت نام نمایند.»
تلفن تماس: 02127823005

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات