تغيير ساعت كار مجموعه‌هاي گردشگري اصفهان

تغيير ساعت كار مجموعه‌هاي گردشگري اصفهان

مديرعامل شركت توسعه مجتمع‌هاي سياحتي، فرهنگي و ورزشي سپاهان از تغيير ساعت كار زيرمجموعه‌هاي گردشگري شهرداري اصفهان از اول آبان ماه تا 20 اسفندماه سال جاري خبرداد.

علي معيني در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: شركت توسعه مجتمع‌هاي سياحتي، فرهنگي و ورزشي سپاهان يكي از مجموعه هايي است كه با هدف ايجاد و توسعه زيرساخت هاي تفريحي و گردشگري از سوي شهرداري اصفهان پايه‌گذاري شده است.

وي با بيان اينكه اين شركت وظيفه توسعه مجتمع‌هاي گردشگري در بخش‌هاي فرهنگي، ورزشي، سياحتي و تفريحي در راستاي ايجاد زمينه تفريحات سالم براي شهروندان و گردشگران را بر عهده دارد، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه اولويت برنامه‌هاي مديريت شهري بر توسعه گردشگري استوار است و در نظر دارد آن را از شعارزدگي خارج و به مرحله عمل وارد كند.

مديرعامل شركت توسعه مجتمع‌هاي سياحتي، فرهنگي و ورزشي سپاهان افزود: اين شركت در حال تدوين سند استراتژي كوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدت با هدف توسعه مجتمع‌هاي گردشگري در بخش‌هاي مختلف است.

وي با اشاره به ساعت كار زيرمجموعه‌هاي گردشگري خود از اول آبان ماه تا 20 اسفندماه 98، گفت: شهر روياها از روز يكم آبان‌ماه 98 تا 20 اسفندماه 98 روزهاي شنبه تا سه‌شنبه ويژه‌ اردوها خواهد بود و روزهاي چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و روزهاي تعطيل از ساعت 10 صبح تا 23 پذيراي شهروندان است كه اين زمان تا ساعت 24 نيز قابل تمديد خواهد بود.

معيني تاكيد كرد:  دستگاه‌هاي تفريحي شهر روياها براي نخستين بار به همت تيم فني شركت توسعه مجتمع‌هاي سياحتي، فرهنگي و ورزشي سپاهان و شهر روياها به روزرساني، تعمير و راه‌اندازي مجدد شده است.

وي ادامه داد: ساعت فعاليت تله‌كابين صفه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 24 در نظر گرفته شده است، پنج‌شنبه، جمعه و روزهاي تعطيل از ساعت 10 تا 24 خواهد بود.

مديرعامل شركت توسعه مجتمع‌هاي سياحتي، فرهنگي و ورزشي سپاهان افزود: سالنهاي بولينگ و بيليارد صفه روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 24 خواهد بود، پنج‌شنبه، جمعه و روزهاي تعطيل از ساعت 10 تا 24 در اختيار شهروندان است.

وي با بيان اينكه از اول آبان ماه تا 20 اسفندماه سال جاري ساعت كار تله‌سيژ ناژوان همه روزهاي هفته از ساعت 11 صبح تا غروب آفتاب خواهد بود، گفت: زيپ‌لاين و پل معلق صفه، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 24 و روزهاي پنج‌شنبه، جمعه و روزهاي تعطيل از ساعت 8 صبح تا 24 آماده پذيرش شهروندان و گردشگران است.

معيني اظهار كرد: كارتينگ روياها روزهاي شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 17 تا 22 و روزهاي چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و روزهاي تعطيل از ساعت 10 تا 23 در اختيار شهروندان و مسافران است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات