کلنگ احداث پارک بزرگ ولایت در احمدآباد به زمین زده شد

کلنگ احداث پارک بزرگ ولایت در احمدآباد به زمین زده شد

کلنگ احداث پارک بزرگ ولایت احمدآباد طی مراسمی به زمین زده شد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نماینده مردم اردکان در مجلس صبح شنبه در مراسم افتتاح این پارک، احمدآباد را مرکز پرورش علما و فرهیختگان بزرگ و ارزنده ای دانست که جهان تشیع و فضای فرهنگی و حوزه های علمیه را متاثر از وجود خود کردند.

محمدرضا تابش افزود: با وجود اقدامات انجام شده، شان مردم این منطقه بالاتر و والاتر از اینهاست و باید همچنان در جهت تحقق خواستها و مطالبات آنان از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی با انتقاد از عدم اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر احمدآباد برای آزادسازی مسیر بلوار این شهر به جاده چوپانان که در جلسه قبلی بحث و بودجه برای آن در نظر گرفته شده بود و می تواند این شهر را از بن بست خارج کند، خواستار تسریع در انجام این امر و تحقق وعده های داده شده شد.

نماینده مردم اردکان همچنین افزایش سرانه فضای سبز و فضاهای تفریحی و فرهنگی را در مناسب سازی محیط زندگی مهم برشمرد و با اشاره به پیگیری انجام شده برای تامین اعتبار احداث این مکان، ابراز امیدواری کرد: علاوه بر ساخت این پارک، با تهیه زمین، یک باب سالن ورزشی نیز در جنب این پارک احداث شود.

امام جمعه احمدآباد نیز در این مراسم با تبریک ولادت حضرت علی (ع) و تشکر از مسئولان برای اجرایی شدن این پروژه، احداث این پارک را گام مهمی در افزایش فضای سبز و سرانه فرهنگی و تفریحی مردم دانست و از حسن نامگذاری این پارک به نام ولایت تقدیر کرد.

فرماندار اردکان نیز در این مراسم رسیدگی به مشکلات مردم را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با احداث این پارک در ارتقای فضای سبز این شهر گام موثری برداشته شود.

شهردار احمدآباد نیز در سخنانی به تشریح برخی اقدامات شهرداری پرداخت و ابراز امیدواری کرد: این پروژه به سرعت عملیاتی شده و به بهره برداری برسد.

 

 

    نظرات