پیام تسلیت مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان به مناسبت فرارسیدن...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان طی پیامی، فرارسیدن اربعین حسینی را به عموم مردم شهیدپرور استان هرمزگان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، متن پیام دکتر هوشنگ ملایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست. در آیینه تاریخ ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می نوردد. چنین حادثه هایی، جاودانه و ماندگار است و هیچ سد و حائلی را توان پوشاندن آنها نیست.

یاد امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، با هر اربعین، حرمتی فزون تر می یابد؛ زیرا گرامی داشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگهداشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است.

این روزها با فرا رسیدن اربعین حسینی، میلیونها عاشق و دلداده با پای پیاده از سراسر جهان بویژه از کشور عزیزمان ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین رهسپار سفر کربلا شده اند تا علاوه بر حضور پرشور در این مراسم معنوی که نمایشگر اقتدار اسلام و مسلمین است، پیام مهم عاشورا را که همانا شهادت، استقامت و پایداری است، به گوش مستکبران و دشمنان اسلام و قرآن برسانند.

اینجانب اربعین حسینی را به همه دوستداران و دلدادگان سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به ویژه مردم استان هرمزگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

هوشنگ ملایی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات