احداث راه روستایی عالشان- سید آباد، پل ارتباطی جدید شهرستان بیله سوار و گرمی

احداث راه روستایی عالشان- سید آباد، پل ارتباطی جدید شهرستان بیله سوار و گرمی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، توحید عالی پور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار در بازدید از پروژه راه روستایی عالشان-سیدآباد با اعلام این مطلب افزود: عملیات اجرایی پروژه راه روستایی عالشان-سیدآباد بطول ۲.۳ کیلومتر از ابتدای سالجاری توسط پیمانکار پروژه شروع گردیده و در حال حاضر در این پروژه خاکبرداری و ترانشه برداری، یک لایه زیرسازی تعریضی بطول ۱.۵ کیلومتر، دو لایه زیرساس بطول ۲.۳ کیلومتر و بیش از ۱۰دستگاه آبرو بتنی مسلح اجرا گردیده است. خوشبختانه پیشرفت فیزیکی پروژه رضایت بخش می باشد.

وی گفت: اهمیت این مسیر بدلیل اینکه پل ارتباطی جدیدی بین روستاهای شهرستان بیله سوار (دهستان انجیرلو) با روستاهای شهرستان گرمی ایجاد می کند بیش از پیش توسط اهالی شهرستان احساس شده و حتی موجب استقبال رانندگان ترانزیتی جهت استفاده از جاده جدیدالاحداث گردیده است.

رئیس راه و شهرسازی بیله سوار به توسعه جاده های روستایی توسط راه و شهرسازی در چند سال اخیر اشاره کرده و تصریح کرد: قطعا توسعه جاده های روستایی موجب رونق کشاورزی، تسهیل عبور و مرور روستاییان و عشایر و مهاجرت معکوس به روستاها خواهد گردید و این پروژه نقش مهمی در اتصال روستاهای دو شهرستان ایفا خواهد کرد.

عالی پور افزود: ادامه این مسیر به روستای تکانلو و آقداش ادامه پیدا می کند و به جاده اصلی گرمی-اردبیل وصل می شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات