پروژه های بزرگراهی در حال احداث استان اردبیل مورد بازدید قرار گرفت

پروژه های بزرگراهی در حال احداث استان اردبیل مورد بازدید قرار گرفت

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازی اردبیل ، محمدرضا احمدی مدیرکل ساخت و توسعه راههای منطقه شمالغرب کشور به همراه محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل در بازدید از روند اجرایی احداث باند دوم اردبیل – مشکین شهر گفت: عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در بحث احداث راهها و توجه به محورهای مواصلاتی استان رضایت بخش بوده و پیمانکاران و مهندسان مشاور در پروژه های در حال احداث و اجرا فعال می باشند.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید گزارشی از روند اجرایی پروژه های بزرگراهی ، مطالبات پیمانکاران و ضرورت شروع قطعات جدیدی از پروژه های بزرگراهی استان ارائه کردند.

لازم به ذکر است در این بازدید تصمیماتی در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه های مورد بازدید اتخاذ شد.

گفتنی است مدیرکل ساخت و توسعه راههای منطقه شمالغرب کشور به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث باند دوم اردبیل – مشکین شهر و اردبیل - سرچم بازدید کردند.

لازم به توضیح است 25 کیلومتر از باند دوم محور اردبیل مشکین شهر و 21 کیلومتر نیز از باند دوم اردبیل سرچم در مرحله تکمیل می باشد که در سفر آتی ریاست محترم جمهور به استان اردبیل آماده افتتاح خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات