برگزاری جشن خانه دار شدن همه متقاضیان زنجانی در دهه فجر امسال

برگزاری جشن خانه دار شدن همه متقاضیان زنجانی در دهه فجر امسال

استاندار زنجان گفت: طی دهه فجر امسال شاهد برگزاری جشن خانه دار شدن تمام متقاضیان واجد شرایط این استان خواهیم بود.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن و شهرسازی  دکتر رئوفی در حاشیه سفر مهندس نیکزاد به استان زنجان با اشاره به اینکه این استان طی سالهای گذشته همواره جزو استانهای برتر در اجرای طرح مسکن مهر است اظهار داشت: استان زنجان اولین استانی است که طی دهه فجر امسال جشن خانه دار شدن تمام متقاضیان واجد شرایط آن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای تحقق چنین هدفی از سال گذشته آغاز شد ادامه داد به زودی شاهد دومین مرحله از افتتاح های طرح مسکن مهر در استان زنجان خواهیم بود .

این گزارش حاکی است مهندس مهدوی نماینده شهرستان ابهر در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه سفر وزیر مسکن وشهرسازی به این شهرستان ضمن اشاره به سفرهای متوالی و فعالیت بالای مهندس نیکزاد بر اجرای طرح مسکن مهر گفت: بحث تامین مسکن حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از مشکلات مردم محسوب می شد و تنها مختص به پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

مهندس مهدوی با بیان اینکه خیلی ها فکر می کردند معما و مشکل بخش مسکن حل شدنی نیست تصریح کرد: با تصمیم و اجرای طرح مسکن مهر شاهد حل مشکل مسکن با سرعت فراوان در کشور بودیم که هنوز هم خیلی ها آن را باور نمی کنند. وی خاطر نشان کرد هرگز نباید فراموش کنیم که اگر مشکل مسکن حل نمی شد هم اکنون قیمتهای آن چه سرانجامی پیدا می کردند.

 

 

 

 

    نظرات