نیاز ۳۴ میلیارد تومانی ساخت نیروگاه برق از زباله

نیاز ۳۴ میلیارد تومانی ساخت نیروگاه برق از زباله

استاندار مازندران گفت: ساخت نیروگاه برق از زباله در ساری ۳۴ میلیارد تومان پول می‌خواهد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری ساری بیان داشت: مهم‌ترین نکته در مسئولیت‌پذیری موضوع خدمت و انجام وظیفه الهی است.

وی با تاکید بر اینکه با نگاه الهی پذیرش مسئولیت سخت می‌شود، خاطرنشان کرد: خداحافظی در زمان مسئولیت که با نگاه الهی باشد نیز راحت‌تر جلوه‌ می‌کند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام اینکه دولت درگیر فراگیرکردن پروژه نیروگاه برق از زباله است، افزود: برای نخستین بار دولت در مازندران اقدام به کلنگ‌زنی این نیروگاه کرده است.

وی با اعلام اینکه ساخت نیروگاه برق از زباله در ساری ۳۴ میلیارد تومان پول می‌خواهد، افزود: این در حالی است در صورت اختصاص کامل، کل اعتبارت مازندران ۱۸۹ میلیارد تومان است.

وی از سفر معاون وزیر راه به ساری برای پیگیری مربوط به امور کمربند شمالی در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: به عنوان کارگزار نظام باید برای برطرف کردن خشکسالی نیز تدبیر کنیم.

استاندار مازندران خواستار همدلی تمام ارکان مدیرتی در استان برای جبران عقب ماندگی‌ها شد و از دهیاران به عنوان محصول خدمات دولت نهم و دهم یاد کرد.

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: باید همه کمک کنیم تا حضور مردم در انتخابات گسترده شود.

نماینده عالی دولت در مازندران ایجاد فرصت شغلی و جذب سرمایه‌گذار را از دغدغه اساسی دولت برشمرد و گفت: استان‌ها در جذب سرمایه‌گذار با هم رقابت می‌کنند.

وی ولایت‌مداری را متن ماموریتی تمام کارگزاران نظام دانست و تصریح کرد: میزان در عملکرد مدیران باید رضایت مقام معظم رهبری باشد.

استاندار مازندران درباره انتخاب فرماندار ساری گفت: چند گزینه برای فرمانداری ساری مورد نظر من بود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مدیر جدید ظرافت دارد، تصریح کرد: باید به شیوه‌نامه این دولت در انتخاب مدیران احترام بگذاریم.

طاهایی از احمدی‌نژاد به عنوان شناسنامه دولت یاد کرد و افزود: آیین اساسی این دولت خدمت‌گذاری است.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب نیروهای توانمند کار سختی است از علی بابایی مدیر فعلی سازمان همیاری شهرداری‌ها به عنوان مدیر خوشفکر یاد کرد که یکی از گزینه‌های فرمانداری ساری بود.

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه با اعلام اینکه مطالب اینجانب آخرین توضیح درباره انتخاب فرماندار ساری است گفت: علی بابایی فهم مدیریتی خوبی دارد.

در پایان این نشست پیشنمازی به عنوان سرپرست فرمانداری معارفه و محسن زارعی نیز تودیع شد.

 

 

    نظرات