فرماندار اهر از کندی عملیات اجرایی مسکن مهر انتقاد کرد

فرماندار اهر از کندی عملیات اجرایی مسکن مهر انتقاد کرد

فرماندار اهر از کندی عملیات اجرایی مسکن مهر شهرستان اهر انتقاد کرد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهر اهر با اشاره به اینکه متقاضیان با هزار امید و آرزو بی‌صبرانه منتظر تحویل مسکن خود هستند، گفت: متأسفانه کندی ساخت مسکن مهر باعث نارضایتی متقاضیان شده است که باید مسئولان و دست‌اندرکاران امر در اجرای این طرح‌ها تسریع کنند.

رئیس شورای مسکن شهرستان اهر متأسفانه عدم نظارت مناسب به تعاونی‌ها باعث شده برنامه‌ریزی مناسب برای تسریع در اجرای آنها صورت نگیرد.

وی گفت: مسکن مهر یکی از افتخارات دولت نهم و دهم است که در راستای اهداف محرومیت‌زدایی و عدالت‌محوری برای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه اجرا می‌شود که باید با ساز و کارهای مناسب و همکاری بین‌بخشی تمام ادارات و نهادهای مرتبط با کیفیت مناسب و رعایت استانداردهای لازم در کم‌ترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود که متأسفانه برخی از این تعاونی‌ها پیشرفت قابل توجهی نداشته‌اند که باید پیگیری لازم در این خصوص صورت گیرد.

صدیقی همچنین در این جلسه از مسئولان ذی‌ربط و دستگاه‌های نظارتی و کارشناسان خواست با نظارت بیشتر بر ساخت و ساز این اماکن براستفاده از مصالح بادوام و استاندارد تأکید کنند.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، صدیقی گفت: در شهرستان اهر بالغ بر ۲ هزار واحد مسکونی در قالب تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان اهر از سوی ۲۴ شرکت تعاونی مسکن اجرا می‌شود که امیدواریم در نیمه اول سال‌جاری شاهد بهره‌برداری و خانه‌دار شدن جمعی از متقاضیان مسکن باشیم.

این گزارش حاکی است شهرستان اهر با بیش از ۱۵۱ هزار نفر جمعیت با دو بخش مرکزی و هوراند در ۹۵ کیلومتری شمال شرق مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

 

    نظرات