انتقاد از روند اجرای پروژه های عمرانی در لرستان

انتقاد از روند اجرای پروژه های عمرانی در لرستان

www.BanaNews.irمدیرکل بازرسی استان لرستان با انتقاد از روند اجرای پروژه های عمرانی در لرستان گفت: متاسفانه با دیدن این روند، آدم واقعا دلش می سوزد ولی نمی توان همه چیز را گفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مسعود صفری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان لرستان در پاسخ به سئوالات خبرنگار مهر با انتقاد به روند پیشرفت پروژه های شهری و نیمه تمام استان لرستان اظهار داشت: با دیدن روند کند اجرای پروژه های شهری و نیمه کاره در لرستان آدم دلش می سوزد و متاسف می شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین استان نباید کارهای کوچک را بزرگ جلوه دهند عنوان کرد: متاسفانه امروز برخی از مسئولان استانی انجام کارهای کوچک را بزرگ جلوه می دهند.

مدیرکل بازرسی استان لرستان با بیان اینکه امروز مسئولان استان این وظیفه را دارند که کارهای مردم را به درستی انجام دهند ادامه داد: در غیر این صورت این مسئولان باید جوابگوی مردم باشند.

صفری با اشاره به اینکه در زمینه انجام پروژه های شهری در استان لرستان کار به صورت تخصصی انجام نمی گیرد بیان داشت: آدم دیگر همه چیز را نمی تواند بگوید!

وی با انتقاد از وضعیت عمران شهری در خرم آباد و مبادی ورودی و خروجی مرکز لرستان، یادآور شد: تا جایی که من می دانم شهر خرم آباد بیش از ۱۸ سال است که به همین صورت باقی مانده است.

مدیرکل بازرسی استان لرستان با بیان اینکه این نحوه شهرسازی و کار کردن نیست، عنوان کرد: این بزرگنمایی کارهای کوچک تنها استان لرستان را عقب می اندازد و موجب جلوگیری از توسعه استان می شود.

صفری با تاکید بر اینکه مسئولان باید نقاط ضعف استان را اعلام کنند، ادامه داد: مسئولان باید برای پیگیری و گره گشایی مشکلات استان همه تلاش خود را به کار بگیرند.

وی با تقسیم پروژه های در دست اجرا در استان در دو سطح ملی و استانی، ادامه داد: متاسفانه پروژه های عمرانی استانی روند کندی را دارند که ما از طریق شورای نظارتی که تشکیل داده ایم این موضوعات را پیگیری می کنیم.

صفری تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا به وضعیت موجود در زمینه اجرای پروژه های عمرانی سر و سامان بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازرسی های انجام گرفته از برگزاری مناقصه های دستگاههای اجرایی بیان داشت: در همه مناقصات دستگاههای اجرایی یک بازرس از سوی اداره کل بازرسی استان حضور دارد.

مدیرکل بازرسی استان لرستان با بیان اینکه در صورت هر گونه تخلف در زمان برگزاری مناقصات بازرسان اداره کل بازرسی استان اقدام به ابطال مناقصات خواهند کرد، یادآور شد: ارزش ریالی ابطال مناقصات دستگاههای اجرایی در سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال بوده است.

 

 

    نظرات