افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی ناظران گاز با اپلیکیشن جدید

افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی ناظران گاز با اپلیکیشن جدید

نايب رئيس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در گفتگو با روابط عمومی سازمان و با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن جديد امور مشتركين برای مجریان و ناظران گاز گفت: این برنامه که برای گوشی های اندروید تهیه شده است، توسط مجریان و ناظران قابل استفاده خواهد بود.
«علي اصغر زحمتكش» درخصوص نحوه کارکرد این برنامه گفت: مجریان برای ثبت پرونده و مکان یابی دقیق از این اپلیکیشن استفاده می کنند. به این منظور پس از حضور در محل پروژه و تایید مکان به وسیله gps، برنامه ،کد پیش ثبت نام را به مجری می دهد و بر اساس آن کد بقیه مراحل در نرم افزار كنترل ونظارت گاز انجام خواهد شد.
عضو تأسيسات مكانيكي هيئت مديره سازمان درباره نحوه استفاده ناظران گاز از این نرم افزار موبایلی عنوان کرد: پس از انجام مراحل كار توسط مجری، ناظر با استفاده از مسیر مشخص شده بر روی نقشه در پروژه حضور پیدا می کند و نتیجه بازدید را در محدوده پروژه به صورت آنلاین ثبت مي کند.
وي هدف از تهيه اين برنامه را افزايش سرعت وكيفيت خدمات رساني ناظران گاز دانست وابراز اميدواري كرد با بهره گيري از فناوريهاي روز بتوانيم گام هاي مؤثري جهت كسب رضايت هرچه بيشتر مراجعين برداريم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات