شهروندان نمونه در حوزه‌های مختلف معرفی شوند

شهروندان نمونه در حوزه‌های مختلف معرفی شوند

شهرام دبیری با حضور در غرفه پایگاه خبری «شهریار» در دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی اظهار داشت: تلاش کنیم شهروندان نمونه در زمینه‌های مختلف اعم از کسانی که مسائل فرهنگ شهروندی، فرهنگ ترافیکی، برخورد محبت آمیز با دیگران، فعال در حوزه محیط زیست، توسعه فضای سبز و درختکاری و... معرفی شوند.

او با بیان اینکه تلاش ما باید در این جهت باشد که مشارکت مردم را افزایش  دهیم، افزود: اگر مردم در فعالیت های شهرداری مثل فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و... مشارکت کنند می‌توان گفت موفق هستیم.

دبیری با اشاره به عملکرد پایگاه خبری «شهریار» افزود: عملکرد رو به پیشرفت است ولی ایده آل نیست. در زمینه اطلاع رسانی فعالیت خوبی داشته ایم. شفاف کردن اقدامات کمی بهبود یافته ولی آن طور که کامل باشد و مردم در جریان تمامی فعالیت های شهرداری قرار گیرند و تمامیت و شفافیت را ببینند به آن مرحله نرسیده است.

رئیس شورای شهر تبریز یادآور شد: اگر از مردم بپرسید شهرداری چه فعالیت ها و اقداماتی در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی انجام می دهد، مردم باید از تمام اینها اطلاع یابند. اگر مطلع نباشند یعنی ما ضعیف عمل کرده ایم.

دبیری با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم این پایگاه خبری به سطح ایده آل برسد، افزود:به گونه ای که هم از طریق پایگاه خبری و هم فضای مجازی مردم از فعالیت های شهرداری اطلاع داشته باشند و بدانند اگر مشکلی دارند باید به کجا مراجعه کرده و چطور از عملکرد شهرداری و شورا باخبر شوند.

او همچنین برایی جشنواره «شهر و رسانه» را اقدامی ثمربخش خوانده و افزود: باید ظرفیت انتقاد پذیری خود را افزایش دهیم. انتقادات سازنده را قبول کرده و از آنها استفاده کنیم ولی در عین حال انتظار داریم رسانه ها در پی تخریب نباشند.

رئیس شورای شهر تبریز در پایان خاطرنشان کرد: باید به صورت عادلانه از تمامی مطبوعات و رسانه ها حمایت کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات