دکتر احمدیان یک مدیر تراز انقلاب اسلامی است/ اصلاح ساختار صنعت برق ثمره حضور چنین جوانانی بود

دکتر احمدیان یک مدیر تراز انقلاب اسلامی است/ اصلاح ساختار صنعت برق ثمره حضور چنین جوانانی بود

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم یادبود دکتر محمد احمدیان، رئیس شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی و معاون پیشین برق و انرژی وزارت نیرو که در سالن اجتماعات وزارت نیرو برگزار شد، با اشاره به اینکه عقلانیت و خردورزی در زندگی این شخصیت موج می‌زند، تاکید کرد: نظام مفتخر است سرمایه خود را در سایه چنین مردان فرهیخته‌ای در اختیار دارد.
وی دکتر احمدیان را فرهیخته‌ای عاری از تمامی تعلقات دنیایی دانست و گفت: اصلاح ساختار صنعت برق ثمره چنین جوانانی است که با فهم درست و تدبیر ستودنی شهید عباسپور، وزیر شهید این وزارتخانه گام به این عرصه نهادند.
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به اعتقاد دکتر احمدیان به اقتصاد صنعت برق و انرژی، گفت: امثال شهید عباسپور و دکتر احمدیان توانسته‌اند با ریل‌گذاری مناسب صنعت برق ایران، وزارت نیرو را به دانشگاهی برای تربیت نیروی در تراز صنعت برق مبدل کند.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: جوانان ما بایستی چنین شخصیت‌های فرهیخته‌ای را به خوبی بشناسند و آنان را به عنوان الگوی خود انتخاب کنند.
در ابتدای این مراسم، همایون حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به زندگی، فعالیت‌ها و خدمات ماندگار دکتر محمد احمدیان در صنعت برق کشور، از مقام والای او به عنوان یک متخصص و یک انسان بااخلاق و شرافتمند تجلیل کرد.
مراسم یادبود مرحوم محمد احمدیان معاون اسبق برق و انرژي وزارت نيرو امروز (شنبه) با حضور "علی‌اکبر صالحی"، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو، "بیژن نامدار زنگنه" وزیر نفت و مدیران و کارکنان این وزارتخانه برگزار شد .

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات