برگزاری دومین گردهمایی مدیران حراست منطقه 3 کشور در شهرکرد

برگزاری دومین گردهمایی مدیران حراست منطقه 3 کشور در شهرکرد

در ابتدای این جلسه آقای حسینی مدیر کل راه وشهرسازی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تشکر از حضور آقای حسینی و هیات همراه به استان ،گزارشی از وضعیت محورهای مواصلاتی استان ، مسکن مهر، اقدام ملی و عملکرد اداره کل و اقدامات انجام شده ارائه کردند.

در ادامه  جلسه هر یک از مدیران کل به بیان دیدگاه و نظرات و اشاره به بخشنامه ها و قوانین نمودند .

در حاشیه این گردهمایی جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه آقای حسینی مدیر کل راه وشهرسازی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تشکر از حضور آقای حسینی و هیات همراه به استان ،گزارشی از جلسات شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی  استان ارائه کردند.

در ادامه آقای حسینی رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی ضمن ابلاغ سلام و احترام مقام عالی وزارت و اعلام رضایت از عملکرد استان و زیر مجموعه اشاره کردند و فرمودند: تنگناها ی مالی ،اعتبارات و شرایط تحریم ،مشکل اساسی است که دولت با آن روبرو شده و انتظارات مردم نیز بسیار بالاست،که در این شرایط کار کردن سخت و دشوار می باشد که غیر ممکن نیست.

وی گفت:آن چیزی که مورد نیاز جامعه اسلامی است روحیه تلاش،مجاهدت و انقلابی در جهت خدمت رسانی است.

حسینی گفت:طرح اقدام ملی ساخت 400 هزار واحد مسکونی در سطح کشوراست که  برنامه ریزی شده و حداکثر تا پایان سال 1399 پروژه به اتمام برسد که آزمونی است برای مجموعه وزارت راه و شهرسازی.

حسینی اضافه کرد: در سطح کشور 500 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده و باید به سر انجام برسد،که خداروشکر در این استان با کمترین مشکل مواجه و روبرو هستیم.

رئیس مرکز حراست اشاره کرد:تقسیم کار اقدام ملی 200 هزار واحد در شهرهای جدید،100 هزار واحد در بافتهای فرسوده و 100 هزار واحد برای شهرهای زیر 25 هزار جمعیت که بنیاد مسکن تقبل مسؤلیت آنرا قبول کرده است.

حسینی گفت: بانک مسکن انشااله همراهی لازم را داشته باشد تا تاخیر بوجود آمده جبران گردد.

وی اضافه کرد:طرح اقدام ملی در سه ماهه آخرسال 97 مطرح گردید که بایستی تاخیر زمانی که بوجود آمده جبران شود و به سمت اجرا حرکت کنیم.

رئیس مرکز حراست اشاره کرد: در شرایط کنونی شرایط جنگی است بایستی مدیریت انقلابی  با روحیه جهادی و کارکرد شبانه روزی بتوان مشکلات رو پشت سر گذاشت.

وی اضافه کرد: اهداف وزارت راه و شهرسازی بر دو پایه استوار است،1-رویکرد نگاه و خدمت به مردم و 2- مقابله با فساد می باشد،و مشروعیت تمام مدیران در این دو محور می باشد و مبارزه با فساد سر لوحه کار همه معاونین و مدیران وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد؛موضوع مبارزه با فساد دقدقه همه مقامات عالی به ویژه مقام معظم رهبری ،ریاست جمهوری و شخص وزیر است.

حسینی گفت:برای ایجاد انگیزه کارمندان و کارشناسان چه اقداماتی باید انجام شود، این سؤالی بود که از مدیران و کارشناسان پرسیده شد؛ بالغ بر 90 درصد پاسخ مدیران پرداخت پاداش،اضافه کار را بود؛ و پاسخ کارشناسان انگیزه دادن به کارشناس،به دیدگاه های کارشناسان توجه داشتن بود.

جلسه  رأس ساعت 17 با ذکر صلوات به پایان رسید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات