عاملین انتشار عکس کشتار خرس در ماکو شناسایی شدند

عاملین انتشار عکس کشتار خرس در ماکو شناسایی شدند


به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی مهران نظری افزود: در پی انتشار تصویری از شکار یک قلاده خرس در منطقه کوهستانی شهرستان ماکو واقع در استان آذربایجان غربی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری و در صدد بررسی دقیق و تکمیل پرونده علیه متخلفان در مراجع قضایی شده است.
نظری افزود: در حال حاضر پلیس فتای استان با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست اقدام لازم، به منظور دستگیری متخلفان را انجام داده است .
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان گفت: به محض حصول نتیجه ،گزارش تکمیلی جهت اطلاع به عموم مردم با فرهنگ و دوستداران محیط زیست اعلام خواهد شد.
نظری افزود: با توجه به اینکه در سالهای اخیر در نواحی مرزی استان خرس قهوه ای مشاهده شده است این موضوع با حساسیت زیاد توسط این اداره کل پیگیری شده و با متخلفان طبق مقررات زیست محیطی برخورد خواهد شد .
وی گفت: انتشارتصویر هر گونه شکارحیات وحش در فضای سایبر جرم محسوب شده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از عموم مردم با فرهنگ و دوستدار محیط زیست استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخریب زیست محیطی، شکار حیوانات وحشی و انتشار تصاویر حیات وحش شکار شده در شبکه های اجتماعی مراتب را به یکی از اداره های حفاظت محیط زیست در سطح استان اطلاع دهند. لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات