۹۷۰ مورد پایش واحد صنعتی و غیر صنعتی در پاکدشت/۵۱ واحد آلاینده و غیرمجاز جمع آوری شد

۹۷۰ مورد پایش واحد صنعتی و غیر صنعتی در پاکدشت/۵۱ واحد آلاینده و غیرمجاز جمع آوری شد


به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، محمودرضا سعیدپور با اعلام این خبر گفت: پایش مراکز خدماتی و صنعتی یکی از ماموریت های اصلی محیط زیست است که به صورت مستمر برای بررسی وضعیت محیط زیستی و جلوگیری از آلایندگی و تخلفات احتمالی این واحدها انجام می شود.
وی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی براساس گشت های شبانه روزی انجام  می شود، افزود: برای واحدهایی که الزامات محیط زیستی را رعایت نکنند، اخطاریه صادر و در صورت عدم اقدام مثبت از سوی متصدیان اینگونه واحدها، موضوع از طریق دستگاه قضایی تحت پیگیری حقوقی قرار می گیرد.
سعیدپور با تاکید بر اهمیت حفظ منابع محیط زیست از تاثیرات مخرب آلودگی ها، اظهار داشت: طی هفت ماه اول سال جاری علاوه بر شناسایی ۸۱ واحد جدید، بیش از ۹۷۰ مورد پایش محیط زیستی توسط کارشناسان این اداره در حوزه استحفاظی شهرستان صورت پذیرفت.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت ادامه داد: همچنین در این مدت برای ۴۴۱ واحد اخطاریه محیط زیستی صادر و ابلاغ شده و ۵۱ واحد آلاینده و غیرمجاز از سطح شهر و روستاها جمع آوری شده است.
وی در پایان تصریح کرد: ۲۲۹ مورد پاسخگویی به استعلام های واصله از ارگانهای مختلف،۱۲۰ مورد پیگیری حقوقی تخلفات محیط زیستی و ۱۹ مورد پلمب واحدهای  آلاینده از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه محیط زیست شهرستان پاکدشت بوده است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات