تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری تبریز در آینده نزدیک/ شخصا پیگیر تبدیل وضعیت‌ها هستم

تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری تبریز در آینده نزدیک/ شخصا پیگیر تبدیل وضعیت‌ها هستم

به گزارش شهریار، ایرج شهین‌باهر با اعلام این خبر اظهار کرد: از  دوره شورای چهارم بنده پیگیر حل مشکل تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز بوده و از نخستین روزهایی که به عنوان شهردار تبریز انتخاب شدم، به طور جدی به دنبال حل این قضیه بودم.

او افزود: ساماندهی نیروی انسانی موجود یکی از مهم‌ترین اولویت های کاری بنده است چراکه در صورت اجرای این اقدام، افزایش بهره‌وری و اثربخشی کارکنان را شاهد بوده و در امور مختلف مربوط به شهرداری به مراتب نتایج بهتری نیز خواهیم گرفت.

شهردار تبریز یادآور شد: کارکنان زحمت کش و پرتلاش شهرداری  به جای آنکه خود را نیروی شرکت های واسطه ای بدانند، نیروی شهرداری کلانشهر تبریز دانسته و به مراتب با شادابی و تعصب شغلی بیشتری نیز به دنبال حل مشکلات شهروندان عزیزمان خواهند بود.

شهردار کلانشهر تبریز ادامه داد: پس از رایزنی های مختلف با مقامات استانی و کشوری، مراحل عملیاتی ساماندهی کارکنان شهرداری تبریز از نیمه دوم سال ۹۷ در دستور کار مدیران شهری قرار گرفت و با دستوری که به معاون برنامه ریزی داده شد، واحدهای مختلف مربوط، ملزم به پیگیری و به نتیجه رساندن موضوع شدند.

او افزود: پس از انتخاب اینجانب به عنوان نماینده شهرداران کشور این اقدام سرعت عمل بیشتری پیدا کرده و در این راستا با برگزاری جلسات متعدد با معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، وزیر محترم کشور و معاون امورعمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خوشبختانه منجر به نتیجه شده و سپس از سوی وزارت کشور بخشنامه‌ای به شهرداری ها برای ساماندهی نیروهای قرارداد کار معین و پیمانکاری و تامین نیرو ابلاغ شد.

شهردار تبریز اعلام کرد:  در حال حاضر از نیروهای شهرداری خواسته شد تا اطلاعات تکمیلی و مشخصات خود را به سامانه‌های مشخص شده وارد کنند و هفته گذشته نیز این اقدام انجام گرفت.

شهین باهر ادامه داد: با توجه به تکمیل اطلاعات پرسنل، در روزهای آتی با ارسال مدارک به تهران، وزارت کشور کار بررسی را آغاز کرده و مراحل بعدی تبدیل وضعیت با هماهنگی و ابلاغ وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پیش خواهد رفت.

شهردار تبریز خاطر نشان کرد: جا دارد از شخص وزیر محترم کشور و جناب آقای جمالی نژاد و تک تک مسئولین استانی که تا امروز در این خصوص کمک های لازم را به شهرداری تبریز انجام داده و در تسهیل امورات به بنده کمک کردند قدردانی نمایم.

ایرج شهین باهر در پایان تاکید کرد: تا زمان به نتیجه رساندن ساماندهی نیروی انسانی و تامین امنیت شغلی کارکنان شهرداری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات