زلزله محرومیت مسجد سلیمان را نمایان کرد/کار تعمیر ۲۲۰۰ واحد مسکونی در مسجدسلیمان آغاز شده است

زلزله محرومیت مسجد سلیمان را نمایان کرد/کار تعمیر ۲۲۰۰ واحد مسکونی در مسجدسلیمان آغاز شده است



مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: زلزله مسجدسلیمان موجب نمایان کردن محرومیت های شدید مسجد سلیمان به مسئولان استانی و کشوری شد.
کیامرث حاجی زاده دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان با بیان این که استان خوزستان در سه سال اخیر در بحران مدیریت شده است و از استان کثیر البحران به دائم البحران تبدیل شده است توضیح داد: شهرستان مسجد سلیمان یکی از شهرستان‌های محروم استان است، در زلزله اخیر در ساعات اولیه هم در محل وقوع کانون زلزله و مناطق تخریب شده و هم در نقاط در معرض تخریب و بیمارستان برای بازدید از مصدومان حاضر شدیم.
وی بیان کرد : در حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تعمیری و یک هزار و ۴۳۷ واحد مسکونی احداثی نیز ارزیابی شده است که تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ عملیات تعمیری آغاز شده است.
وی گفت: بانکهای تجارت و ملی نیز هر کدام به ترتیب ۱۸۲ و ۱۱۰قرارداد را منعقد کرده اند.
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به خدماتی که مسجدسلیمان در طول تاریخ با پیدایش نفت و در طول تاریخ هشت سال دفاع مقدس داشته گفت: مسجدسلیمان از جمله شهرهایی است که پس از دزفول نیز حملات موشکی بسیاری را تجربه کرده است.
حاجی زاده اظهار داشت: زلزله مسجد سلیمان موجب شد تا محرومیت مسجد سلیمان برای مسئولین استانی و کشوری نمایان شود.
وی با اشاره به این که در مناطق محروم مسجدسلیمان مشکلات عدیده ای داریم که باید توجه بیشتری به آن ها صورت گیرد افزود: خدمات بنیاد مسکن پس از زلزله و سیل در استان بسیار خوب بوده است و امیدواریم با رفع مشکلات مسکن مردم مسجدسلیمان نیز با قدرت در کنار مردم خوزستان به مسجد سلیمان باشد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات