«عباس جنگی مرنی» به سمت مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل...

«عباس جنگی مرنی» به سمت مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل...

با تقدیر از تلاش سه ساله سلیمان‌زاده با حضور مدیران و مسئولان کشوری عباس جنگی مرنی به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل معرفی شد.

در این مراسم که در سالن شهید عباسپور شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزار شد، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به اینکه در افق 25 سال آینده اردبیل نیازمند 260 میلیون مترمکعب آب است، اظهار کرد: محدودیت منابع آب در روستاهای اردبیل نگران‌کننده است و این امر لزوم انتقال آب به دشت اردبیل را از سایر حوزه‌ها ضروری می‌سازد .

رضا کریمی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو باید با اهتمام و تلاش جدی و با شفاف‌سازی حقابه‌های استان از حوزه‌های آبریز زمینه انتقال آب به دشت تشنه اردبیل را فراهم کند .

وی به انقلاب آب و خاک در اردبیل اشاره و تصریح کرد: نمایندگان استان در مجلس با تلاش شبانه‌روزی درصدد تامین منابع آب برای استان هستند تا هم در بخش کشاورزی و هم صنعت بتوانیم پاسخگوی نیاز استان باشیم .

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تامین آب شرب سالم، پایدار و مطمئن برای روستاهای استان را از دغدغه‌های اصلی مسئولان اعلام کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در این راستا انجام شده و قرار است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انتقال آب از قزل اوزن به دشت اردبیل به انجام برسد .

در ادامه این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در سخنانی با تقدیر از تلاش سه ساله سلیمان‌زاده در آب منطقه‌ای اردبیل به رشد 200 درصدی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و تولید در دولت تدبیر و امید در سایه تلاش‌های مسئولان استان و دعوت از سرمایه‌گذاران روی داده و ما این روند را در اردبیل ادامه می‌دهیم .

فرزاد قلندری تامین آب کشاورزی و صنعت را مهمترین رسالت مسئولان آب اعلام کرد و افزود: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آب‌های گرم اردبیل رونق یافته که در این بین نیازمند تجدیدنظر در قیمت‌گذاری واگذاری و تامین آب مورد نیاز این مجموعه‌ها هستیم تا زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران بیشتر فراهم آید .

وی خواستار تحقق حقوق شهرداری‌ها از محل آب‌های گرم شد و بیان کرد: براساس مصوبه مجلس قرار است شهرداری‌های شهر‌های دارای منابع آب گرم از عوارض آنها بهره‌مند شوند که در این زمینه در شهر سرعین منابع حاصل از درآمد آب‌های گرم باید براساس مصوبه مجلس به حساب شهرداری‌ها واریز شود .

در این مراسم با تقدیر از اصغر سلیمان‌زاده در سه سال تلاش و فعالیت در آب منطقه‌ای اردبیل عباس جنگی مرنی که پیش از این مشاور معاون آب و آبفای وزارت نیرو بود به عنوان پنجمین مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل معرفی شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات