رونمايي از سيستم هوشمندسازي ترانسفورماتورها / ...

به گزارش پايگاه خبري توانير، شهاب مرتضوي  اظهارداشت: در حال حاضر بحث نوآوري را در ساخت ترانس ها و تجهيزات وابسته، به اجرا گذاشته ايم.
مرتضوي با بيان اين كه در اين نمايشگاه ازسيستم ضد سرقت و هوشمند ترانسفورماتور رونمايي كرديم، گفت: اين سيستم در راستاي هوشمند سازي ترانسفورماتور است به گونه ايي كه با نصب آن بر روي ترانسفور ماتورها، وضعيت ترانس به صورت آنلاين در شبكه اطلاع رساني مي شود و با آسيب ديدن ترانسفور ماتور، پيامك آن به اپراتور ارسال مي شود.

وي با بيان اين كه ايران ترانسفو، اولين شركت ترانسفورماتور سازي در ايران و قوي ترين شركت در خاورميانه  است كه بيش از 50 سال سابقه دارد، تصريح كرد: مهم ترين ويژگي اين شركت خدمات پس از فروش است به طوري كه شبكه فروش و خدمات پس از فروش آن در سراسر كشور گسترده شده است.
مرتضوي ادامه داد: اين شركت نه تنها براي محصولات خود بلكه  ترانسفورماتورهاي وارداتي و برندهاي خارجي را هم تعمير مي كند.
وي درباره صادرات محصولات  اين شركت به خارج از كشور نيز گفت: اين شركت صادرات به كشورهاي افغانستان ،عراق ، سوريه و كشورهاي افريقايي را دردست انجام دارد كه باعث ارز آوري به داخل كشور شده است.
مديربازاريابي ايران ترانسفور خاطرنشان كرد: يكي از مهم ترين اقدامات اين شركت، ارزي آوري است كه در با وجود مشكلات تحريمي، تاكنون بسيار موفق عمل كرده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات