جشنواره آموزشی نجات آب در آموزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، صبح امروز جشنواره آموزشی نجات آب با محوریت مواجهه با سیلاب برای دانش آموزان دبستان دخترانه امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

در این جشنواره تکتم میرزائیان در گفتگو با دانش آموزان راهکارهای کاهش مصرف آب در منزل و مدرسه را معرفی کرد و افزود: هر دانش آموز می تواند به عنوان یک ناجی آب در مدرسه، منزل و در جمع دوستان و آشنایان الگوی مصرف بهینه آب را ترویج و به دیگران آموزش دهد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در امور بانوان با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در مناطق خشک و نیمه خشک همچون خراسان رضوی عنوان کرد: در صورت دریافت هشدار وقوع سیل در محل سکونت خود باید بلافاصله از محلی که در معرض سیل است دور شویم و به سایرین نیز توصیه کنیم در مسیر جریان آب قرار نگیرند.

گفتنی است در این برنامه از نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان در رشته نقاشی رونمایی شد و از صاحبان آثار برگزیده با حضور تکتم میرزائیان، مشاور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در امور بانوان؛ محمد برزوئی، مدیر امور منابع آب شهرستان مشهد و سایر همکاران و مربیان آموزشگاه دخترانه امام رضا (ع) تقدیر شد. همچنین از هر کلاس دو نفر از دانش آموزان علاقمند با دریافت کارت شناسایی به عنوان ناجی آب مسئولیت ترویج فرهنگ نجات آب در مدرسه و منزل خود را بر عهده گرفتند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات