در پی انتصاب نماينده ولی فقيه در مازندران و امام جمعه مركز استان

در پی انتصاب نماينده ولی فقيه در مازندران و امام جمعه مركز استان

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري، علیجان شمشیربند انتصاب حجت الاسلام والمسلمين لائيني به عنوان نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري را به ايشان تبريك گفت و از زحمات بي شائبه و خدمات ارزنده آيت ا... طبرسي قدرداني نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در اين رابطه خاطر نشان كرد: سالهاي متمادي تلاش و مجاهدت حضرت آيت ا... طبرسي و خدمات ارزنده و ماندگاري كه به مردم استان نموده و خصوصاً هدايت ها و حمايت هاي بي دريغ ايشان از طرح ها و اقدامات نهاد مديريت شهري ايجاب مي كند از چهار دهه زحمات و خدمات مداوم اين مجاهد خستگي ناپذير قدرداني كنيم.

وي افزود: آيت ا... طبرسي از پيشگامان مبارزه با طاغوت مي باشد كه قريب به نيم قرن در عرصه هاي ديني و سياسي و انقلابي فعاليت داشته است. از حضور در صحنه هاي انقلاب و تلاش براي پايداري نهضت اسلامي تا پشتيباني از جبهه و جنگ در طول هشت سال دفاع مقدس و عرصه سازندگي و در عين حال مسئوليت هاي خطيري همچون امامت جمعه ساري، نمايندگي ولي فقيه در استان و نيز نمايندگي مردم مازندران در مجلس خبرگان، خدمات فراواني را از ايشان شاهد بوده ايم كه افكار عمومي استان هرگز آن را از ياد نخواهد برد.

نماينده مردم ساري در شوراي اسلامي شهر اظهار داشت: به نمايندگي از مردم قدرشناس شهرم، همه خدماتي كه آيت ا... طبرسي به انقلاب و نظام اسلامي نموده و همه تلاش هاي اين مرد بزرگ در راه اعتلاي استان به ويژه رويكرد پدرانه ايشان و نقش بارزي كه در كمك به سازندگي شهر ساري داشته را ارج مي نهم و براي ايشان سلامتي و طول عمر باعزت آرزو مي كنم.

وي در ادامه به حجت الاسلام والمسلمين محمدی لائيني بخاطر اعتمادي كه مقام معظم رهبري به ايشان نموده اند تبريك و تهنيت گفت و اضافه كرد: حجت الاسلام والمسلمين لائيني هم از علماي برجسته استان مي باشد كه ضمن تحقيق، مطالعه، تأليف و نيز تدريس در حوزه و دانشگاه، سال هاي متمادي مسئوليت هاي خطيري چون همكاري علمي و فرهنگي با نهاد مقام معظم رهبري، رياست هيأت تجديد نظر تخلفات كاركنان و امامت جمعه را عهده دار بود.

شمشيربند با اشاره به اينكه حجت الاسلام محمدی لائيني در مسئوليت هاي قبلي همواره موثر و موفق بوده و در جايگاه نمايندگي ولي فقيه در مازندران و امامت جمعه ساري هم يقيناً منشاء خير خواهد بود، براي ايشان آرزوي تداوم عزت و سربلندي نمود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات