طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمران و حمل ونقل انجام شده  ...

طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمران و حمل ونقل انجام شده ...

طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمران و حمل ونقل انجام شده است

رییس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد، ضمن تقدیر از فعالیت های مدیریت شهری در حوزه پروژه های عمرانی گفت: طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمران و حمل و نقل انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد نوروزی در مراسم افتتاح "ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز" که با حضور شهردار مشهد، جمعی از اعضای شورای شهر، معاونین شهردار و مدیران شهری و استانی برگزار شد، افزود: خوشحال هستیم که با افتتاح پروژه ای جدید گام دیگری در جهت خدمت به شهروندان برداشته شده است.
وی به اقدامات سازمان عمران شهرداری مشهد از ابتدای سال تا کنون اشاره و اظهارکرد: در این مدت پروژه های بسیار خوبی از جمله بازگشایی خیابان های بسکابادی، محمد آباد به طرق، دوربرگردان غیر همسطح آیت الله هاشمی رفسنجانی اجرا و به بهره برداری رسیده و برخی دیگر نیز در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: بسیار خوشحالیم که پروژه های سنگین و کلان عمرانی همچون احداث قطارشهری نیز در کنار سایر پروژه های شهر با قوت در حال اجرا است؛ به نحوی که ایستگاه "الندشت" و به دنبال آن "کوهسنگی" خط دو به زودی به بهره ‌برداری خواهد رسید، حفاری تونل خط 3 هم مطابق برنامه زمان‌بندی در حال اجرا است و فرآیند انتخاب پیمانکار برای خط 4 نیز انجام شده است.
نوروزی تصریح کرد: این اتفاقات خوب در حالی افتاد که در زمان آغاز کار شورای پنجم، شهرداری 8000 میلیارد تومان بدهی داشته و حتی دغدغه تامین حقوق کارمندان نیز وجود داشت ولی امروز شاهد بهره ‌برداری از پروژه هایی هستیم که در همین دوره کلنگ ‌زنی شده‌اند.
رییس کمیسیون اقتصادی و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد به تاثیر اتصال بولوار خاقانی به بولوار نماز در ترافیک منطقه اشاره کرد و ادامه داد: اجرای این پروژه باعث کاهش ترافیک در بوولوار پیروزی، میدان جمهوری و شهید کاوه خواهد شد.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات