افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست های مردمی ۱۳۷ با اجرای اتصال سراسری  ...

افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست های مردمی ۱۳۷ با اجرای اتصال سراسری ...

افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست های مردمی ۱۳۷ با اجرای اتصال سراسری سامانه "سجا" به اتوماسیون اداری "گام"

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد از اتصال سراسری سامانه "سجا" به اتوماسیون اداری "گام" در همه مجموعه های شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر اقتناعی با عنوان این خبر به ارائه توضیحات در خصوص این طرح پرداخت و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان توسط مدیران شهرداری انجام می‌شود که علاوه بر سرعت بالا، باعث افزایش کیفیت پاسخ ها نیز خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای هر مدیر، زمان خاصی جهت پاسخگویی به هر درخواست مردمی تعیین شده است، ادامه داد: از مدت ها قبل در یک همکاری دو جانبه با معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، اصلاح فرآیندهای مرکز ارتباطات مردمی 137 را کلید زده ایم که در نهایت منجر به اجرای طرح اتصال سراسری سامانه "سجا" به اتوماسیون اداری "گام" در همه مجموعه های شهرداری شد.
اقتناعی افزود: پس از اجرای این طرح، درخواست‌های شهروندان به طور مستقیم بعد از ثبت در واحد دریافت مرکز ۱۳۷، به کارتابل مدیر مربوطه در اتوماسیون اداری شهرداری ارجاع داده می شود.
وی اضافه کرد: به محض ارجاع درخواست مردمی از سوی مرکز ۱۳۷ به اتوماسیون مدیر مربوطه، وی ۷۲ ساعت فرصت دارد تا به این پیام شهروندی پاسخ دهد، در غیر این صورت این پیام برای مدیر بالاتر ارجاع داده خواهد شد و در صورت پاسخ ندادن مدیر بالاتر در مدت زمان مشخص شده، این روند تا رسیدن درخواست شهروند حتی به دست شخص شهردار مشهد نیز ادامه خواهد داشت تا در نهایت با پاسخگویی همراه باشد.
اقتناعی در خصوص مشکلاتی که در گذشته وجود داشت، اظهار کرد: در گذشته این اشکال وجود داشت که در برخی از مواقع، برخی از کارشناسان مناطق یا سازمان ها که پاسخگوی درخواست های مردمی بودند، احاطه کامل بر امور نداشتند لذا کار به درستی انجام نمی شد و پاسخ مناسبی به شهروندان داده نمی شد لذا برای کاهش زمان پاسخ دهی به درخواست های شهروندان و افزایش کیفیت این پاسخ ها، نقش واحد پیگیری را از مرکز حذف و طرح اتصال سامانه "سجا" به سامانه اتوماسیون اداری "گام" را اجرایی نموده ایم.
وی ضمن اشاره به اینکه این طرح تاکنون در چند منطقه شهرداری اجرایی شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح به زودی در همه مجموعه های شهرداری مشهد اجرایی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات