172 مقاله علمی و پژوهشی در همایش ملی سیلاب 98-97 اگر تکرار شود،...

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: 172مقاله علمی و پژوهشی در همایش ملی سیلاب 98-97 اگر تکرار شود، داوری شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "سید محمود کاشفی پور دزفولی" در نشست خبری "همایش ملی سیلاب 98-97 اگر تکرار شود"، اظهار داشت: پس از سیلاب 98 بنا به دستور وزیر نیرو کمیته اجرایی این همایش، کار خود را از خردادماه آغاز کرد.

وی افزود: کمیته اجرایی همایش از آغاز تاسیس پذیرای 172 مقاله علمی و پژوهشی بود، که با توجه به توانمندی‌‎ها و سطح بالای مقالات، 72 مقاله به صورت شفاهی و 73 مقاله به صورت پوستری داوری و منتخب شدند که در زمان برگزاری همایش، عرضه خواهند شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: باتوجه به پتانسیل و ظرفیت‌های استان خوزستان در حوزه منابع آب، سه بازدید از سدهای دز، کرخه و تالاب بین المللی هورالعظیم خواهیم داشت تا بتوانیم در این بخش نیز با بازدید بخشی ویژه برای کارشناسان و شرکت‌کنندگان فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: پس از سیلاب 98 به دستور رئیس جمهوری کارگروه ویژه علمی بررسی سیلاب در دانشگاه تهران تشکیل شد که در این همایش قصد داریم نشست هم اندیشی، گفتگو و پرسش و پاسخ با روسای کارگروه‌ها برگزار و جنبه های علمی سیلاب را بررسی کنیم.
این استاد گروه‌ سازه‌های آبی از پیش بینی، برای برگزاری 6 کارگاه آموزشی در قالب کارگاه کاربردهای مدیریت هیدرولوژیکی، کارگاه حق آبه تلاب‌های خوزستان، کارگاه روش برنامه عملیات مدیریت سیلاب و کارگاه پیش بینی و برآورد وقوع سیلاب خبر داد و گفت: باتوجه به استقبال انجام شده، کارگاهی نیز به زبان انگلیسی برگزار خواهیم کرد.
کاشفی پور، عنوان کرد: 4 مقاله سخنرانی کلیدی در این همایش برگزار می شود که دکتر سروشیان رئیس سابق بخش هیدرولوژیکی ناسا و عضو هیئت علمی دانشگاه ارواین ایالات کالیفرنیا آمریکا و سه سخنران دیگر محمد فاضلی در بخش تبعات اجتماعی سیلاب، درس آموزی از سیلاب نیز باحضور دکتر حسن زاده از دانشگاه تبریز و دکتر میرزازاده در بخش سیاست های دولت‌ها در حوزه سیلاب را خواهیم داشت.
سید محمود کاشفی پوردزفولی با بیان این که 9 همکار در بخش مقالات سفارشی در حوزه هایی که کمیته اجرایی همایش تشخیص داد با ما همکاری کردند ابراز امیدواری کرد تا در مجموع، سمینار موفقی را ارائه دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات