آغاز تردد روزانه یک قطار مسافری در مسیر ریلی تهران زاهدان

آغاز تردد روزانه یک قطار مسافری در مسیر ریلی تهران زاهدان

معاون وزیر راه و ترابری از آغاز حرکت روزانه یک قطار مسافری در مسیر زاهدان – کرمان – تهران از روز گذشته خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبدالعلی صاحب‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد مسیر ریلی کرمان ـ بم ـ زاهدان، اظهار داشت: پس از آنکه مسیر ریلی زاهدان مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت نتایج مطلوبی در این‌باره کسب شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هر هفته دو قطار از این مسیر ریلی در مسیر رفت و طبیعتاً دو قطار در مسیر برگشت تردد می‌‌کرد که استقبال مطلوبی از سوی مسافران برای استفاده از این قطارها صورت گرفته بود.

صاحب‌محمدی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قطار مسافری تهران – زاهدان که تا به امروز هفته ای ۲ بار در این مسیر تردد می‌کرد، از دیروز ۴ تیرماه به صورت همه روزه اقدام به سرویس دهی خواهد کرد که در صورت استقبال مسافران و تکمیل شدن ضریب اشغال، دائمی خواهد شد.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص ساعت حرکت این قطار تصریح کرد: قطار مسافری زاهدان - تهران همه روزه ساعت ۶٫۲۰ صبح از ایستگاه زاهدان حرکت و ساعت ۷ صبح روز بعد به ایستگاه تهران خواهد رسید و حرکت از ایستگاه تهران نیز هر روز ساعت ۱۶٫۵۵ خواهد بود.

معاون وزیر راه و ترابری با بیان اینکه تا پایان نیمه اول سال جاری فعالیت ‌بخش باری ‌مسیر ریلی زاهدان نیز تشدید خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید است با شرایط مذکور خط ریلی زاهدان روز به روز فعال‌تر و بهتر شود.

 

 

    نظرات