بیشترین مشکلات محیط زیست کشور ناشی از نداشتن دانش و آموزش محیط زیستی درجامعه است

بیشترین مشکلات محیط زیست کشور ناشی از نداشتن دانش و آموزش محیط زیستی درجامعه است

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن عباس نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در دوره آموزشی اظهار کرد: آموزش نوعی سرمایه گذاری محسوب شده و غالب مشکلات زیست محیطی ناشی از عدم داشتن دانش کافی است و از این جهت آموزش در سالهای اخیر  از اولویت های سازمان حفاظت محیط زیست محسوب گردیده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست در کشور طبق قانون ۱۴ اداره مسئولیت نظارت، کنترل، برنامه ریزی و حفاظت از محیط زیست  را دارند در حالی که سنگینی بار مسئولیت ادارات دیگراستان بر دوش محیط زیست استان است و ادارات نسبت به وظایفشان کم کاری می کنند.
وی در ادامه گفت: حفاظت از محیط زیست نیازمند بسیج همگانی است و همه باید با توجه به وضعیت خطیر محیط زیست کشور احساس مسئولیت کرده و در حفظ محیط زیست خود کوشا باشند.
گفتنی است؛ این کارگاه ها به مدت سه روز با تدریس علیزاده از اساتید پسماند کشور در سالن ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین با مشارکت مدیریت شهرک کاسپین برگزار می شود و تعدادی از کارشناسان محیط زیست استان و کارشناسان صنایع استان شرکت کننده با مباحثی در زمینه پسماند ویژه شیمیایی و نحوه مدیریت آن آشنا خواهند شد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات