ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی رسما شروع شد

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی رسما شروع شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، جواد عمادیانفر بیان کرد: متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن می توانند از امروز سه شنبه 21 آبان ماه  با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir ثبت نام کنندو به مدت سه روزی کاری مهلت دارند.

وی سقف تسهیلات طرح اقدام ملی را ۷۵۰ میلیون تا یک میلیارد ریال و نرخ سود بازپرداخت آنرا ۱۸ درصد عنوان کرد .

عمادیانفر افزود:ثبت نام  در این طرح چهار شرط اصلی تاهل فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین ، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه دار و داشتن ۵ سال سابقه سکونت در شهر لحاظ شده است .

وی اظهار داشت: توانایی تامین هزینه ساخت مسکن به غیر از تسهیلات بانک و امکان سپرده‌گذاری ۳۰۰ میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی از دیگر شرط های ثبت نام است و زنان خود سرپرست نیز باید حداقل ۳۵ سال سن داشته باشند تا بتوانند دراین طرح نام نویسی کنند .

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی خاطر نشان کرد:، دوره ساخت در این طرح، حداکثر ۲ سال و دوره بازپرداخت ۱۰ ساله است که پرداخت اقساط در پایان دوره ساخت آغاز می شود .

لازم به ذکر است در هنگام ثبت نام اولیه سامانه صرفا  کد رهگیری به متقاضی می دهد و متقاضی می بایست  مدارک مورد نیاز را بعد از اطلاع رسانی  توسط این اداره کل تحویل دهد.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات