انشعابات آب مسکن‌های مهر در اولویت است

انشعابات آب مسکن‌های مهر در اولویت است

www.BanaNews.irمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل گفت: اعطای انشعابات آب مسکن‌های مهر و تجهیز شهرک‌های مسکونی مهر به تصفیه‌خانه اولویت اصلی ماست.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبدالحسین حسن‌زاده ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان نیر و بررسی مسایل پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب با مدیریت گسترده در صدد اجرای هر چه بهتر طرح آب و فاضلاب مسکن‌های مهر است.

وی ادامه داد: پرداختن به مدیریت مصرف آب و بهینه کردن آن یک اصل محوری برای مقابله با بحران کم آبی است.

حسن‌زاده تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به اصلاح تاسیسات داخلی توسط افراد متخصص، نهادینه کردن ساز و کار قانونی آن، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و بهره‌گیری از ابزار کاهنده مصرف از جمله مواردی است که مدیریت مصرف آب را در جامعه می‌طلبد.

وی گفت: تبلیغ استفاده از ابزارهای کاهنده مصرف به همراه آگاهی‌بخشی و آموزش همگانی می‌تواند در بهینه‌سازی مصرف آب بسیار مؤثر باشد.

این مسئول یکی از راه‌های مؤثر و کوتاه مدت برای مدیریت مصرف را استفاده از ابزار‌آلات کاهنده مصرف در اماکن مسکونی، تجاری، ادارات و مراکز عمومی ذکر کرد که می‌تواند ضمن تأثیر روانی مثبت بر روی شهروندان موجب کاهش هزینه‌های جاری مشترکان و دستگاه‌های اجرایی در پرداخت هزینه‌‌های آب بها‌ و خدمات دفع بهداشتی فاضلاب شود.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، در ادامه این نشست فرماندار نیر اظهار داشت: پروژه مسکن مهر شهرستان نیر آماده تحویل به متقاضیان واجد شرایط است.

سید‌حمید عباداللهی افزود: پروژه مسکن مهر این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصدی آماده تحویل به متقاضیان واجد شرایط است.

وی ادامه داد: از ۱۱۴ واحد مسکن مهر احداث شده در منطقه ۹۴ واحد با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی آماده تحویل به متقاضیان است و ۲۰ واحد باقی‌مانده نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در مرحله سفت‌کاری قرار دارد.

این مسئول به انشعابات گاز، برق، تلفن و آب این پروژه اشاره کرد و گفت: شبکه لوله‌گذاری فاضلاب شهری در این پروژه نیز اجرا شده است.

عباداللهی گفت: تا هفته دولت امسال پروژه مسکن مهر شهرستان نیر تحویل متقاضیان می‌شود.

 

    نظرات