نشست هم اندیشی کُردی فرماندار اشتهارد با مسئولین ، اصحاب رسانه و اهالی محترم شهرستان

چارچوب کلی مدیریت و برنامه ریزی شهرستان اشتهارد، توسعه متوازن است

نشست هم اندیشی فرماندار اشتهارد با مسئولین ، اصحاب رسانه و جمعی از اهالی محترم شهرستان با هدف هم افزایی آرا و نظرات عمومی در جهت رشد، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان، عصر امروز در محل سالن جلسات فرمانداری اشتهارد برگزار شد.

در این جلسه، فرماندار اشتهارد ضمن خیر مقدم به مدعوین و حضار، اظهار کرد: اشتهارد که بیشترین درصد رشد جمعیت در سطح استان البرز را دارد، دارای ظرفیت های گسترده رشد و توسعه است و سه شهرک صنعتی این شهرستان، به تنهایی یکی از ظرفیت های ویژه اقتصادی و اشتغال زایی اشتهارد و حتی البرز است.

محمد کردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم بهره مندی فعالین اقتصادی و کارآفرینان شهرستان از ظرفیت مناطق کمتر توسعه یافته اختصاص یافته به این شهرستان، گفت: بهره مندی از تسهیلات کم بهره در راستای رونق تولید، تنها یکی از مزایای این مناطق است که فرصتی برای رشد و پیشرفت اقتصادی شهرستان است.

وی با گلایه از عدم توازن رشد اقتصادی و توسعه سایر حوزه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان، یادآور شد: کمبود زیرساخت های فرهنگی، ملزومات اجتماعی از قبیل آب و گاز روستاها و یا مشکلات راه های مواصلاتی، موضوعاتی هستند که طی بیست ماه گذشته، به موازات تلاش های اقتصادی و با هدف توسعه متوازن شهرستان به عنوان دستور کار و چارچوب کلی مدیریت و برنامه ریزی شهرستان قرار گرفته اند.

فرماندار اشتهارد با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستان طی سال گذشته، افزود: با نظر مساعد استاندار محترم، در تعیین اعتبارات استانی، اشتهارد با دید ویژه مورد توجه قرار گرفته و اعتبارات شهرستان به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است که عملا موجب تقویت ابعاد مختلف شهرستان علی الخصوص مدیریت خدمات شهری و روستایی گردیده است.

وی در پایان یادآور شد: بهره مندی از خرد جمعی و همفکری عموم با مدیران شهرستان، فرصتی ارزشمند برای خادمان مردم است و همه باید این نعمت را غنیمت شمرده و شکرگذار آن باشیم.

مسایلی از قبیل خدمات شهری، تامین آب شرب اهالی، مشکلات آرامستان بهشت علی (ع)، وضعیت جاده اشتهارد به ماهدشت، انتقال پساب صنعتی و کشاورزی،مشکلات بیمارستان، مشکلات آموزش و پرورش، وضعیت شرکت های شهر صنعتی، میز خدمت ادارات و ... بخشی از مسایل مطرح شده در این جلسه بود که توسط فرماندار، شهردار و سایر مسئولین حاضر در جلسه مورد پاسخگویی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اشتهارد

    منبع خبر

    شهرداری اشتهارد

    شهرداری اشتهارد

    شهرداری اشتهارد یک شهرداری در شهر اشتهارد می باشد

      نظرات