راهپيمايي 13 آبان با همکاري گسترده شهرداري بروجن برگزار شد

راهپيمايي 13 آبان با همکاري گسترده شهرداري بروجن برگزار شد

روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن:  رامين رياحي  در حاشيه راهپيمايي ۱۳ آبادان مردم بروجن اظهار کرد: ۱۳ آبان جريان مردمي است و تسخير لانه جاسوسي يک جريان مردمي بوده و حرکتي که دانش آموزان انجام دادند يک جريان مردمي بوده و بايد تلاش شود اين جريان ها مردمي باقي بمانند و همينطور مردمي ادامه داشته باشند.
وي افزود: دانش آموزان آينده سازان اين کشور هستند و نسلي هستند که بناست در آينده اين کشور را بسازند و اين روز متعلق به آنهاست و بايد در آموزش و پرورش اتفاقي بيفتد که دانش آموزان اين روز را به عنوان روز خود، مطالبه کنند و خواستار شرکت در اين راهپيمايي باشند.
روز 13 آبان که در تقويم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاري شده يادآور سه واقعه مهم در تاريخ معاصر ايران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همين دليل اين روز را در تاريخ کشور به عنوان روزي به يادماندني به ثبت رسانده است .
تبعيد امام خميني(ره) به ترکيه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخير لانه جاسوسي در 13 آبان 1358 عنوان اين سه واقعه تاريخي است که نمي‌توان هيچ يک را از نظر اهميت نسبت به ديگري اولي تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثير گذاري خاص خود را داشته و شرايط را به نحوي تغيير داده‌اند .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری بروجن

    منبع خبر

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن یک شهرداری در شهر بروجن می باشد

      نظرات