شهردار زرند در دیدار مدیران سازمان سیما،منظر و فضای سبز: توسعه هر چه بیشتر فضاهای سبز در شهر با افزایش نشاط اجتماعی شهروندان ارتباط مستقیمی دارد.

شهردار زرند در دیدار مدیران سازمان سیما،منظر و فضای سبز: توسعه هر چه بیشتر فضاهای سبز در شهر با افزایش نشاط اجتماعی شهروندان ارتباط مستقیمی دارد.

مهندس احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند بهمراه مدیران اجرائی خود با مهندس مهدلو شهردار زرند دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو در این دیدار با اعلام اینکه فضاهای سبز شهری به عنوان بخش مهمی از ضروریات جامعه شهری و زندگی شهروندی می باشدگفت: برنامه های شهرداری و سازمان باید هدفمند و برای رسیدن به نشاط اجتماعی، پاکیزگی هوای شهر و ایجاد چشم اندازهای زیبا باشد .

مهندس مهدلو یکی از نیازهای اساسی شهروندان را آرامش روحی و روانی دانست و گفت: اجرای پروژه های متعدد در زمینه توسعه بوستان‌هاي شهري، بهسازی و بازسازی فضاهای سبز شهرو کاشت نهال در بلوارهای سطح شهر می تواند این روحیه را به شهروندان القا نماید .

شهردار زرند تصریح کرد: طرح های و توسعه فضای سبز با هدف توزیع متوازن در محلات کم برخوردار باید بیشتر شودو امیدواریم با اجرای این طرح ها بتوانیم شادابی و نشاط را به شهروندان هدیه نمائیم .

مهندس مهدلو خواستار دیده شدن زمان انجام پروژه ها و موارد فنی در تمامی بوستانها شد و گفت: با طراحی اولیه پلان پارک ها وبوستانها این نقشه ها باید در کمیته فنی مطرح و در خصوص تمامی موارد آن تصمیم گیری شود .

وی زیبا سازی میادین و بوستانها را خواستار و افزود:توسعه هر چه بیشتر فضاهای سبز در شهر با افزایش نشاط اجتماعی شهروندان ارتباط مستقیمی دارد و مجموع این فعالیت ها برای توسعه و زیبا سازی شهری یک ضرورت محسوب می شود.

مهندس عبدالله زاده رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زرند نیز از برنامه ریزی این سازمان برای حفظ فضای سبز خبرداد و گفت: بیشترین انتظار مردم از شهرداری افزایش سرانه فضای سبز و ساخت بوستانهای جدید می باشد .

مهندس احمد عبدالله زاده با اعلام اینکه سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند مهمترین سازمان شهرداری می باشد گفت: لزوم تدوین برنامه کاری روزانه و منظم فضای سبز، رعایت اصلاح الگوی مصرف، توجه به نیازهای فضای سبز، دقت در آبیاری و مراقبت از فضای سبز شهری از جمله مواردی هستند که جهت رسیدن به اهداف سازمان و سیاست گذاریهای سازمان به دنبال اجرائی کردن آن هستیم.

شایان ذکر است در ادامه سایر مدیران این سازمان به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات