نشست صمیمی مهندس مهدلو شهردار و اعضاء شورای شهر زرند با مهندس سهراب نژاد برگزار شد .

نشست صمیمی مهندس مهدلو شهردار و اعضاء شورای شهر زرند با مهندس سهراب نژاد برگزار شد .

در ابتدای این نشست مهندس سهراب نژاد در این نشست ضمن عرض خیرمقدم و با بیان اینکه فاضلاب زرند و کرمان یکی از پروژهای اصلی شرکت فولاد است ، اظهار داشت :برای پیشرفت کار در این پروژه بزرگ ، مساعدت و همکاری شهروندان و مسئولین زرند شرط لازم است .

وی افزود : این اطمینان را میدهیم که در آینده ای نزدیک ، تمام حجم آب مورد نیاز استفاده کارخانه از همین فاضلاب شهر تاُمین خواهد شد و ما هیچ نیازی به استفاده از آب شرب نخواهیم داشت .

مهندس مهدلو شهردار زرند ضمن ابراز خرسندی از همکاری با این دوره از شورای شهر اظهار داشت :شورای شهر زرند ، بهترین دوره خود را در دوره پنجم و با حضور این اعضاء داشته است و با تجربه و فکر و اندیشه ای بالا در حال ارائه خدمات به شهروندان می باشند .

شهردار زرند تصریح کرد :اندیشه و تفکر امروز نسبت به گذشته تفاوت دارد چرا که همه چیز بر پایه ی علم و دانش پیش می رود و می توان اینگونه تصور کرد که اگر در گذشته بسیجی را به صلاح و تفنگش میشناختند امروز به فکر ، قلم و توانایش .

شهردار زرند نقش مجموعه فولاد در زرند را بسیار مهم و حیاتی قلمداد کرد و اذعان داشت :در کنار مجموعه فولاد هستیم و در خدمتی که به مردم می شود شریک خواهیم بود .

منتخب شورای شهر زرند در پایان از مدیرعامل شرکت فولاد خواست که از باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری زرند حمایت کنند و در پیشرفت این مجموعه همیار شهرداری باشند .

رئیس شورای شهر زرند در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت و آرزوی اینکه بتوانیم از سیره حضرت رسول در اخلاق و رفتارمان استفاده کنیم ، گفت :قانون مهم است اما اخلاق مهم تر از قانون ،اگر قانونمند باشیم اما بدون اخلاق به سرانجام نخواهیم رسید .

مهندس ایرج رحمانی رئیس شورای شهر زرند در ادامه با اعلام اینکه نمی توان نقش فولاد را در ایجاد اشتغال ، توسعه و رشد اقتصادی زرند نادیده گرفت افزود: رسیدگی و آباد کردن شهر زرند دلگرمی مردم و مسئولین به همکاری و تعامل با مجموعه فولاد بیشتر خواهد کرد .

شایان ذکر است درادامه سایر اعضاء شورا به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات