اولین نشست هیات رییسه  سازمان  نظام مهندسی ساختمان گلستان با کارکنان برگزار شد.

اولین نشست هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با کارکنان برگزار شد.

اولین نشست هیات رییسه  سازمان  نظام مهندسی ساختمان گلستان با کارکنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، درآغازین روز شروع به کار هیات رییسه  سال دوم دوره هشتم، اولین جلسه دیدار هیات رییسه با کارکنان برگزار شد.

محمد ابراهیم پور رییس سازمان در این جلسه  ضمن قدردانی از زحمات بی‌دریغ هیات رییسه قبلی و کارکنان  زحمتکش سازمان گفت:  با لطف هیات مدیره سازمان مسوولیت ریاست بر عهده اینجانب قرار گرفت. صیانت از این اعتماد را وظیفه خود دانسته وازکارکنان زحمتکش و دلسوز سازمان تقاضا دارم تا در این راه خطیر با همفکری، همکاری و مشارکت در تصمیم گیری ها یاریگرمان باشند.

رییس سازمان  تاکید کرد: کارکنان سازمان بازوان اجرایی ما در پیشبرد اهداف سازمان می باشند و برای رشد و اعتلای سازمان نیازمند همکاری وتجربه تک تک کارکنان سازمان هستیم.

رییس هیات مدیره سازمان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف هیات مدیره ایجاد امنیت شغلی وآرامش برای کارکنان می باشد.

ابراهیم پورضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود :  انشاله با راه اندازی سازمان الکترونیک بتوانیم ضمن صرفه جویی در وقت و زمان  مراجعه وکاهش حضور فیزیکی  مهندسان به سازمان، گامی مثبت درجهت خدمت به جامعه مهندسی استان برداریم.

علی تهرانی نایب رییس سازمان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان دلسوز سازمان تاکید کرد: با برگزاری چنین جلساتی می توانیم درباره سازمان و فرصت‌های پیش رو و مشکلات و معضلات موجود صحبت و با همفکری و همراهی شما  در جهت رفع مشکلات قدم برداریم.

نایب رییس اول سازمان اظهار امیدواری کرد با همراهی کارکنان شایسته، سازمان می تواند با سرعت به اهداف اصلی خود دست یافته و مسیر موفقیت را طی نماید.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات