فعالان حوزه اجتماعی از موازی‌کاری پرهیز کنند

فعالان حوزه اجتماعی از موازی‌کاری پرهیز کنند

فعالان اجتماعی از موازی‌کاری پرهیز کنند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، شهناز رمارم در نشست افتتاحیه کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان خراسان رضوی با تاکید بر لزوم پرهیز از موازی‌کاری در حوزه فعالیت های اجتماعی، اظهارکرد: از پرداختن به موضوعات مختلف باید اجتناب کنیم و به شکل تخصصی روی چند مقوله مشخص و محدود متمرکز شویم.

وی در ادامه گفت: این کمیسیون میتواند در کنار اداره کل بهزیستی که مسئولیت مستقیم در حوزه فعالیت های اجتماعی دارد، فعالیت کند و بانک‌اطلاعاتی منسجمی برای موسسات فعال در این حوزه باشد.

رمارم با بیان اینکه کمیسیون مسئولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی در گام نخست باید به تبیین مسائل مربوطه بپردازد، خاطرنشان کرد: پرداختن به حوزه های اجتماعی، هزینه تلقی نمی‌شود، بلکه سرمایه‌گذاری است چراکه نمی‌توان بدون توجه به همنوعان زندگی کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهدمقدس افزود: افزایش فاصله میان فقر و غنا موجب افزایش خشم و خشونتگرایی می‌شود؛ امنیت فردی و اجتماعی نیز به تبع آن تهدید خواهد شد.

رمارم در پایان تاکید کرد: به منظور پیشگیری از این مسائل و تامین امنیت فرزندان این کشور و شهر در آینده، باید مسئولیت‌های اجتماعی را تبیین کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات