از ثمرات ایجاد طرح داناب انتشار کتاب انسان و محیط زیست است

مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به انتشار کتاب «انسان و محیط زیست» گفت: نقش روابط عمومی ها در طرح های داناب، گردشگری و احیا منابع آب زیر زمینی بسیار چشمگیر بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، "سید سعید حسینی" در نشست مدیران روابط عمومی های بخش آب کشور و آیین رونمایی از راهنمای اجرای مانور آموزشی سیلاب در مدارس کشور که به میزبانی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه استان خراسان رضوی در مسئله مدیریت آب پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه وظایف روابط عمومی ها در گذشته بسیار محدود بوده است، ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی این تعریف رشد و نمود بیشتری پیدا کرد و افق های جدیدی در حوزه شرح وظایف روابط عمومی ها مطرح شد و با فاصله گرفتن از نگاه سنتی، روابط عمومی پویا شکل گرفت.

مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به اینکه امروزه جایگاه روابط عمومی ها در کنار مدیریت ها برای رصد افکار عمومی است افزود: خوشخبتانه امروزه در روابط عمومی ها نگاه استراتژیک مطرح است و دایره فعالیت آنان گسترده شده و به دولت الکترونیک، نظرسنجی ها و پاسخگویی دقیق می اندیشند.

وی با اشاره به اینکه استخدام 12 فارغ التحصیل علوم اجتماعی در بحث آب یکی از بی سابقه ترین اتفاق های اخیر در کشور است، گفت: این افراد قطعا در مباحث اجتماعی آب تدابیری می اندیشند که حائز اهمیت است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات