نمایشگاه فرهنگی بصیریت بسیج

نمایشگاه فرهنگی بصیریت بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین ، نمایشگاه فرهنگی بصیریت بسیج با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ،جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان و فرمانده بسیج ادارات و دستگاههای اجرایی استان در محل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان برگزار شد.
فرمانده  پایگاه بسیج شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان  با بیان اینکه جهاد رکن بسیج در همه عرصه‌هاست افزود: بسیج افتخارش خدمت‌رسانی به مردم است و گروه‌های جهادی بسیج در اقصی نقاط کشور برنامه خدمت‌رسانی به نیازمندان را دردستور کار قرار داده اند.
مهندس هاشم امینی با تبريك هفته بسيج گفت : وظيفه ما در مقابل خون شهدا ، زندگي بسيجي وار در تمامي عرصه هاي زندگي مي باشد كه اميدوارم در اين راه موفق باشيم  چرا که رمز پيروزي بر دشمنان ايران و انقلاب اسلامي را در تداوم راه شهيدان و اطاعت از فرامين مقام معظم رهبري دانستند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرهنگی بصیرت بسیج تصریح کرد:به  مناسبت هفته بسیج و به منظور پاسداشت حماسه‌ها و پایمردی‌های دلاورمردان بسیجی در سالیان عزت و شرف دفاع مقدس، نمایشگاه فرهنگی بصیرت بسیج در ۳ بخش نمایشگاه تصاویر بصیرتی و مستندی ،نمایشگاه تجسمی ،تفحص وشهدا ، نمایشگاه فرهنگی شامل عرضه محصولات فرهنگی ،صنایع دستی و عفاف و حجاب می باشد
وی هدف ازبرگزاری  این نمایشگاه را آشنایی بهتر قشرهای مختلف مردم به خدمات و فعالیت‌های بسیج در راستای محرومیت‌زدایی از روش های اولیه و عینی شناسایی و تفحص پیکر مطهر شهدا دانست و اعلام کرد: نمایشگاه در حقیقت پاسخ به مهم ترین سوالی که همواره در طول سالیان بعد از جنگ و در خلال عملیات تفحص شهدا در اذهان مردم مطرح بوده است و آن نحوه تشخیص پیکر مطهر شهدا بوده است.
فرمانده بسیج شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تصاویربصیرتی و مستندی  افزود: به همت پایگاه بسیج شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان  در راستای افزایش سطح آگاهی و بصیرتی کارکنان و سایر اقشار جامعه  به مدت یک هفته نمایشگاه پوستر و عکس تحت عنوان استکبارستیزی را برقرار است.
وی افزود: این نمایشگاه حاوی عکس‌ها و پوسترها مفهومی بود که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم و با ادله و استدلال جنایات و دشمنی‌های استکبار جهانی را برای مردم به تصویر می‌کشد.
مهندس امینی در خصوص نمایشگاه تصاویر بصیرتی و مستندی اعلام کرد: گفت: تصاویر به نمایش داده شده  با محوریت خیانت و دشمنی‌های آمریکا، آمریکا و تروریسم، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و برخی دیگر موضوعات مرتبط با استکبار بود.
لازم به ذکر است: نمایشگاه فرهنگی بصیرت بسیج به مدت یک هفته تا هفتم آذر ماه در محل شرکت آب وفاضلاب  دایر شده و بازدید برای عموم آزاد است، همچنین در این نمایشگاه کتاب  با تخفیف ۷۰ درصدی برای کارکنان و ۵۰ درصد برای عموم به متقاضیان عرضه می شود

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات