به عنوان مسئولین مدیریت شهری وظیفه داریم که چهره های ماندگار را به  ...

به عنوان مسئولین مدیریت شهری وظیفه داریم که چهره های ماندگار را به ...

به عنوان مسئولین مدیریت شهری وظیفه داریم که چهره های ماندگار را به مردم معرفی کنیم

شهردار مشهد گفت: مفاخر فرهنگی و ادبی خراسان الگو برای همه ما هستند و ما به عنوان مسئولین شهری وظیفه داریم تا شخصیت آنها را در معرض دید عموم قرار دهیم تا شهروندان خودشان را با آنها تطبیق دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در بازدید از سمپوزیوم مجسمه سازی که در محل سالن چهار سوق کوهسنگی در حال برگزاری است، افزود: تمام چیزهایی که یک شهر دارد سرمایه های فکری و ذهنی به خصوص اشخاصی که به شهر عظمت می بخشند، است و ما به عنوان مسئولین شهری وظیفه داریم تا چهره این بزرگان را در معرض دید عموم قرار دهیم تا مردم و نسل های آینده به یادشان باشند.
وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که می توان در زنده نگه داشتن نام و یاد چهره های ماندگار انجام داد، نامگذاری خیابان ها و برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری از جمله سمپوزیوم های مختلف مجسمه سازی است که اکنون این اتفاق در شهر مشهد برای بزرگداشت مفاخر و بزرگان خراسان در حال برگزاری است.
شهردار مشهد اضافه کرد: در این سمپوزیوم هنری، همه اساتید مطرح و نام آور حرفه مجسمه سازی در یک رویداد بی نظیر فرهنگی در شهر مشهد دور یکدیگر جمع شده اند و باید چنین برنامه های فرهنگی در شهر مشهد که پایتخت معنوی ایران است و ظرفیت های هنری و اجتماعی بالایی دارد به مرکزیت تبدیل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات