حوزه های اقتصادی نیاز به روحیه بسیجی دارد

حوزه های اقتصادی نیاز به روحیه بسیجی دارد

حوزه های اقتصادی نیاز به روحیه بسیجی دارد

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به بحث اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی گفت: حوزه های اقتصادی اکنون نیاز به روحیه بسیجی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی امروز درهمایش بزرگ بسیجیان شهرداری و شورای شهر که با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد با تبریک روز بسیج افزود: چندین سال است که رویکرد و شعار سال مباحث اقتصادی و توسعه اقتصاد، مقاومتی است لذا بسیج و روحیه بسیجی باید در راه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال نیز موردتوجه قرار گیرد.
وی افزود: وقتی می گوییم روحیه بسیجی در حوزه های اقتصادی، یعنی میزان اشتغال افزایش یافته، مشکلات پروژه های اقتصادی حل، تعداد پروژه ها بیشترشده ومشکلات شهر به صورت متوازن حل شود.
وی ادامه داد: بسیج و روحیه بسیجی این مهم را می طلبد هرجا پروژه ای برای حل مشکلات مردم در حال اجرا است حضور داشته و در پیشبرد آن مشارکت نمایند.
وی با بیان اینکه شهرداری مشهد با روحیه بسیجی توانسته در این مسیر قدم بردارد و مشکلات را از سر راه بردارد، اظهارکرد: مدیریت شهری با این رویکرد در طول یکسال گذشته از وضعیت شهرداری بدهکار به شهرداری که هرهفته یک پروژه را افتتاح و یا آغاز می کند تبدیل شده است.
خواجه نائینی گفت: با وجود اوضاع اقتصادی ای که در کشور با آن روبه رو هستیم، مدیریت شهری در حال اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی درمناطق مختلف شهر به ویژه مناطق کم برخوردار وحاشیه ای است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات