بسیجیان مروجان فرهنگ خدمت بی منت به مردم باشند / پایگاه های بسیج  ...

بسیجیان مروجان فرهنگ خدمت بی منت به مردم باشند / پایگاه های بسیج ...

بسیجیان مروجان فرهنگ خدمت بی منت به مردم باشند / پایگاه های بسیج شهرداری فرهنگ خدمت به مردم را توسعه دهند

شهردارمشهد با تاکید براینکه باید در خودمان عزم و اراده خدمت بی منت به مردم گسترش پیدا کند، گفت: بسجیان و پایگاه های بسیج باید مروجان خدمت بی منت به مردم باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در همایش بزرگ بسیجیان شهرداری و شورای شهر که با فرمانده سپاه امام رضا(ع)، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، با تبریک روز بسیج افزود: معتقدم روز بسیج به نوعی روز جوان است نه به عنوان برشی از حیات بلکه جوان از منظر روحیه سرشار از دل باختن، سرباختن و اشتیاق برای خدمت رسانی به مردم.
وی اضافه کرد: چیزی که همکارن بسیجی ام در شهرداری و شورای اسلامی شهرمشهد باید به آن توجه داشته و مروج آن باشند ترویج روحیه خدمت بی منت به مردم است.
وی اضافه کرد: پایگاه های بسیج در مناطق و سازمان های مختلف شهرداری مشهد باید تبدیل به پایگاه های ترویج خدمت بی منت به مردم شوند و اگر جایی خدمت به مردم ارائه نمی شود، تذکردهند.
کلائی ادامه داد: ما به عنوان افرادی که وظیفه خدمتگذاری به مردم را داریم باید با خوشرویی و خوش اخلاقی با آنها برخورد کرده و پیگیر کارمردم باشیم اگر خانواده 26 هزار نفری شهرداری آن طور که لازم است خدمتگذار مردم و زائران باشند بزرگترین قدم را در راه توسعه اهداف ایجاد بسیج برداشته ایم.
گفتنی است، دراین مراسم تعدادی از خانواده محترم شهدا، بسیجیان نمونه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد تجلیل شدند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات