شهرداری بجنورد الکترونیکی می شود/قرارداد پیمانکار کشتارگاه بجنورد فسخ شد

شهرداری بجنورد الکترونیکی می شود/قرارداد پیمانکار کشتارگاه بجنورد فسخ شد

شهردار جدید بجنورد اعلام کرد:

شهرداری بجنورد الکترونیکی می شود/قرارداد پیمانکار کشتارگاه بجنورد فسخ شد

شهردار جدید بجنورد گفت: طی یک ماه آینده سیستم امور اداری شهرداری بجنورد تمام الکترونیکی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار عصر اترک ، هادی زارعی، شهردار بجنورد امروز ظهر در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین موضوعی را که به طور جدی در دستور کار قرار داده ام و آن را پیگیری می کنم مسئله جلب مشارکت سرمایه گذاران به منظور اجرای پروژه های شهری در بجنورد است.

زارعی گفت: در همین زمینه ستاد درآمد شهرداری بجنورد را تشکیل داده ام و با حضور چند نفر از سرمایه گذاران از جمله سرمایه گذاران پروژه های هماگ، طلای سفید و بابا امان جلساتی را برگزار کرده ایم.

وی همچنین به الکترونیکی کردن سیستم شهرداری بجنورد برای انجام امور شهری و مراجعات مردمی اشاره و اعلام کرد: از ماه آینده سیستم اداری شهرداری بجنورد به طور کامل الکترونیکی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که طی یک سال و نیم گذشته این سیستم می بایست الکترونیکی می شد اما شهرداری های مناطق بجنورد زیربار این مسئله نمی رفتند.

زارعی درباره کشتارگاه صنعتی بجنورد نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه ادامه مشارکت با پیمانکار این کشتارگاه امکانپذیر نبود چون مقاومت های انجام می شد، بنابراین بر اساس مصوبه کارگروه اقدام استان، قرارداد با پیمانکار فعلی فسخ شد.

وی افزود: در حال حاضر این کشتارگاه با نیروهای سلاخ در این کشتارگاه به فعالیت خود ادامه می دهد تا پیمانکار جدیدی انتخاب شود.

شهردار بجنورد در خاتمه درباره وضعیت کمپوست نیز بیان کرد: موازی کاری سازمان پسماند شهر بجنورد و سازمان پسماند استان مشکلاتی را بوجود آورده بود که درصدد هستم با گفت و گو با استانداری سهم شهرداری بجنورد را از سهام کمپوست استان جداسازی شود و شهرداری بجنورد به طور مستقل دفن و جمع آوری زباله های شهر بجنورد را مدیریت کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات