توجه به حاشیه شهر، مهمترین اولویت شهرداری بجنورد است

توجه به حاشیه شهر، مهمترین اولویت شهرداری بجنورد است

بجنورد – ایرنا- شهردار بجنورد گفت: مناطق حاشیه‌ای مرکز استان خراسان شمالی وضعیت بسیار بدی دارند که رسیدگی به نواحی و توجه به آن از مهمترین و اولویت‌دارترین برنامه‌های شهرداری خواهد بود.

هادی زارعی روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بجنورد از شفافیت،  آسان سازی امور مردم و اعتمادسازی به عنوان دیگر اهداف خود در اداره شهرداری بجنورد یاد کرد و افزود: ایجاد زمین های روباز ورزشی، تجهیز فرهنگسراها و محوطه سازی و آسفالت شهری از دیگر برنامه های این نهاد خواهد بود.

شهردار بجنورد با اشاره به اوضاع بد مالی شهرداری در زمان تحویل آن، که اکنون به سمت بدتر شدن نیز پیش می رود، اظهار داشت: برای کنترل این وضعیت یک ستاد درآمد و نیز کارگروهی برای کاهش هزینه ها در شهرداری تشکیل شده است.
زارعی، رئوس فعالیت حوزه مالی شهرداری را آرای استنکافی کمیسیون‌ ماده ۱۰۰، ممیزی املاک و پیگیری مطالبات شهرداری برشمرد و با اشاره به بررسی مشکلات سرمایه گذاری در شهر بجنورد طی یک برنامه درازمدت، افزود: مشکلاتی در این رابطه از قبل به شهرداری به ارث رسیده که اگر حل نشود نمی توان به بحث های دیگر سرمایه گذاری ورود پیدا کرد.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای رفع مشکلات پروژه های بزرگ سرمایه گذاری هماگ و طلای سفید بجنورد برای ایجاد اطمینان خاطر در دیگر سرمایه گذاران، اظهار داشت: در حوزه عمرانی و شهرسازی آمادگی لازم برای هرگونه خدمت را داریم.

شهردار بجنورد از برنامه ریزی برای ساماندهی کشتارگاه صنعتی، پروژه کمپوست، استخر روباز بانوان در بش قارداش،  گلستان شهر و ساخت گود کشتی باچوخه و رفع کاستی های بازار روز به عنوان دیگر برنامه های حوزه مدیریتی خود یاد کرد.

زارعی از اعضای شورای اسلامی شهر خواست در انجام امور زیرساختی با وی بیشتر همراهی کنند تا با کمک هم، دست‌کم شب عیدی خوب و زیبا را برای شهروندان رقم بزنند.

اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این نشست خواستار تلاش شهردار برای ساماندهی حوزه مالی، کشتارگاه صنعتی بجنورد، تعیین تکلیف استخر شهروند و استخر روباز بانوان بجنورد، رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر و بازار روز و پیگیری مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی شدند.
پیگیری توافقات صورت گرفته با استانداری در خصوص ترمینال مسافربری بجنورد، ساماندهی پارک‌سوارها، بازارچه صنایع دستی و سبزه میدان، سینما سعدی و قدس و توجه بیشتر به آسفالت و مبلمان شهری، به ویژه در حواشی و ورودی و خروجی شهر، از دیگر خواسته های اعضای شورا از شهردار جدید است

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات