سامانه الکترونیکی خدمات فنی مهندسی

سامانه الکترونیکی خدمات فنی مهندسی

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) www.BanaNews.irعلی فرج زاده ها در گفتگو با شبکه شاسا گفت: سامانه الکترونیک پیشتاز خدمات فنی مهندسی به زودی همزمان با برگزاری چهاردهمین اجلاس هیئت های عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور توسط رئیس جمهور رونمایی خواهد شد.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را دسترسی آسان به اطلاعات فنی و تخصصی مورد نیاز مهندسان عضو سازمان مهندسی و همچنین ثبت عملکرد اعضای این سامانه دانست و اضافه کرد : برای حدودا ۲۰۰هزار عضو این سازمان کارت های الکترونیکی با قابلیت کارایی بالا تهیه گردیده است که قادر به انجام عملیات های بانکی، خرید از سامانه های الکترونیکی و ... می باشد که علاوه بر آن این کارتها حکم کارت شناسایی اعضاء را هم داشته و عملکرد این مهندسان در آن ثبت و ضبط می گردد .

وی در ادامه به موافقت نامه فی مابین سازمان تامین اجتماعی و سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرده و افزود: برای تعمیم و گسترش بیمه و بهره مندی اعضای سازمان از خدمات درمانی وبیمه ای در راستای اجرای ماده ۷ قانون تامین اجتماعی برای اعضای دارای پروانه اشتغال به کار از وزارت راه و شهرسازی تمهیداتی در نظر گرفته شدهاست.

لازم به ذکر است چهاردهمین اجلاس هیئت های عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور ۱۸و ۱۹ تیرماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی تهران برگزار می شود.

 

 

    نظرات